Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MSI Geforce GTX960 4GB & LG 34UM57-P Goede combi?

Pagina: 1
Acties:

• gwbuiter74
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12-09 15:08
Hallo,

Sinds enkele weken ben ik in bezit van een nieuw gebouwd systeem.

hieronder in het kort even de belangrijkste specs:

Asus Z170 Pro Gaming
Intel Core i5-6500
MSI GTX 960 Gaming 4G
Corsair Vengeance LPX 8GB (2x4GB)

Nou wil ik als upgrade mijn oude 22inch monitor gaan vervangen voor de 21:9 34inch van LG,
LG34UM57-P

pricewatch: LG 34UM57-P Zwart

of de 34UB67-B

pricewatch: LG 34UB67-B Zwart

Een simpele vraag....(En ja, ik heb het aankoopadvies topic al doorgelezen ;) )
Is dit een goede combi?

Ik heb een budget van max 500, Nou ben ik geen die-hard gamer, maar hij moet wel WOW flex kunnen draaien op dit scherm. en ook in de hoogste resolutie uiteraard. en daarbij wil hem via Displayport aansluiten. De videokaart kan max 4K resolutie doorgeven, dus daar zal waarschijnlijk ook niet het probleem in zitten.

Ik ben even benieuwd wat jullie advies zou zijn. :)

[Voor 6% gewijzigd door gwbuiter74 op 21-12-2015 01:50]

• legendareN
  • Laatst online: 26-10 21:00
Wow is met wat poespas aan toch best wel krachtig. Vooral in raids. En met de nieuwe uitbreiding gaat dat waarschijnlijk ook wel weer zwaarder worden.

Ik wil wow op mn 290 met een 2500k @ 4.4 niet hoger dan 1080p spelen als ik de instellingen op high wil houden (dus niet ultra). En dan nog met shadows e.d op low anders dropt de boel gewoon onder de 30 fps in raids tijdens veel actie.

Het kan wel, maar het is niet echt een kaart gemaakt voor games hoger dan 1920x1080. En zeker niet met hoge instellingen.

• gwbuiter74
  • Laatst online: 12-09 15:08
Nu lees ik trouwens ook dat de AMD freesync Technology van de 34UM57 alleen werkt met AMD Radeon compatible GPU's met Displayport. Dan heb ik hier dus sowieso niks aan, aangezien ik een Geforce GPU heb...klopt dat?

• legendareN
  • Laatst online: 26-10 21:00
gwbuiter74 schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:38:
Nu lees ik trouwens ook dat de AMD freesync Technology van de 34UM57 alleen werkt met AMD Radeon compatible GPU's met Displayport. Dan heb ik hier dus sowieso niks aan, aangezien ik een Geforce GPU heb...klopt dat?
Als het alleen compatible is met AMD Radeon GPU's dan is het inderdaad niet bestemd voor Nvidia GPU's ;) :)

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True