Beste Tweakers,
In November heb ik een Lumia 640 aangeschaft en deze beviel erg goed.
Inmiddels is het december en vertoont de Lumia aparte en irritante bugs.
- Speaker achterzijde stopt op willekeurige momenten en bij willekeurige handelingen met het afspelen van systeemgeluiden.
Audio van bijvoorbeeld spotify wordt dan weer wel afgespeeld.
Werkt pas weer na een reboot.
- Software toestenbord krijgt op willekeurige momenten last van hinderlijke "lag/vertraging" tijdens het typen.
- Automatische achtergrond verlichting stopt met werken, schakelt zichzelf uit bij inschakeling en werkt pas weer na een reboot.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben, dan wel met een 640 of andere modellen?
Via Google kom ik 1 Nederlands topic via microsoft tegen, maar dit topic ligt stil.
Verder geeft een Engelstalige GOOGLE search meer resultaten.
In November heb ik een Lumia 640 aangeschaft en deze beviel erg goed.
Inmiddels is het december en vertoont de Lumia aparte en irritante bugs.
- Speaker achterzijde stopt op willekeurige momenten en bij willekeurige handelingen met het afspelen van systeemgeluiden.
Audio van bijvoorbeeld spotify wordt dan weer wel afgespeeld.
Werkt pas weer na een reboot.
- Software toestenbord krijgt op willekeurige momenten last van hinderlijke "lag/vertraging" tijdens het typen.
- Automatische achtergrond verlichting stopt met werken, schakelt zichzelf uit bij inschakeling en werkt pas weer na een reboot.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben, dan wel met een 640 of andere modellen?
Via Google kom ik 1 Nederlands topic via microsoft tegen, maar dit topic ligt stil.
Verder geeft een Engelstalige GOOGLE search meer resultaten.
[ Voor 11% gewijzigd door LocK_Out op 21-12-2015 11:17 . Reden: Link toegevoegd ]