Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga hem gebruiken voor allerlei activiteiten thuis. Dit is wat programmeren, af en toe wat fotobewerken, YouTubefilmpje kijken en office dingen. Daarnaast heb ik een grote voorkeur voor een mat IPS scherm met een FHD resolutie. Ik hoef de laptop niet mee te kunnen nemen, maar ik wil wel een beetje een lichte laptop, die je makkelijk met een hand even weg kunt zetten.
Wat is je budget?
Ik wil totaal maximaal €1000 uitgeven.
Eisenpakket
(Upgradable naar) 8GB geheugen (upgrade kost +- €40,-)
SSD al dan niet geupgrade (upgrade kost +- €80,-)
Gewicht had ik in de pricewacht op <2.4kg gezet.
FHD, mat IPS-scherm
Daarmee kom ik op de volgende lijst uit:
Wat denken jullie hiervan, de Envy 15-ah100nd heeft er ook nog even op gestaan, maar daarvan is de cpu toch wel een stuk langzamer.
Persoonlijk neig ik naar de Lenovo L450, deze krijgt de beste review op Notebookcheck. Maar ik wilde jullie vragen of ik nog een goede concurrent vergeten ben.
Ik ga hem gebruiken voor allerlei activiteiten thuis. Dit is wat programmeren, af en toe wat fotobewerken, YouTubefilmpje kijken en office dingen. Daarnaast heb ik een grote voorkeur voor een mat IPS scherm met een FHD resolutie. Ik hoef de laptop niet mee te kunnen nemen, maar ik wil wel een beetje een lichte laptop, die je makkelijk met een hand even weg kunt zetten.
Wat is je budget?
Ik wil totaal maximaal €1000 uitgeven.
Eisenpakket
(Upgradable naar) 8GB geheugen (upgrade kost +- €40,-)
SSD al dan niet geupgrade (upgrade kost +- €80,-)
Gewicht had ik in de pricewacht op <2.4kg gezet.
FHD, mat IPS-scherm
Daarmee kom ik op de volgende lijst uit:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | HP Pavilion 15-ab235nd | € 799,- | € 799,- |
1 | HP ProBook 440 G3 T6N99ET | € 874,84 | € 874,84 |
1 | Lenovo ThinkPad L450 (20DT0003MH) | € 704,22 | € 704,22 |
1 | Lenovo Yoga 3 14 80JH00P1NX | € 949,- | € 949,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.327,06 |
Wat denken jullie hiervan, de Envy 15-ah100nd heeft er ook nog even op gestaan, maar daarvan is de cpu toch wel een stuk langzamer.
Persoonlijk neig ik naar de Lenovo L450, deze krijgt de beste review op Notebookcheck. Maar ik wilde jullie vragen of ik nog een goede concurrent vergeten ben.