Hallo tweakers,
ik ben momenteel opzoek naar een nieuwe GPU die in mijn Huidige systeem zou passen. Waar ik momenteel tegen aanloop is de PSU die een wattage van 450watt heeft.
Ik zoek een?
GPU voor een betere game ervaring/render ervaring.
Wat is je budget?
Mijn budget bedraagt niet meer dan 150 a 200+/-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb tot op heden alleen in mijn samengestelde system te maken gehad met AMD kaarten in mijn laptops zijn die altijd Nvidea kaarten geweest. De reden dat ik vooral voor AMD ging is bang for buck.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 930 draait op iets van 3.1Ghz (standaard 2.8Ghz)
asus ASUS P6X58D Premium een PCI-e 2.0 buss maar na wat rondzoeken zou dit niet moeten uitmaken (kleine performance loss)
Verder 6gb ddr3 (dit komt nog eens aan de beurt voor een upgrade, advies mag)
ik kan niet de exacte PSU details vinden maar het bedraaagt een 450watt Corsair uit 2009/2010 met gele bestickering.
monitor hp w2408h een 1080p scherm via hdmi.
huidige GPU AMD 6670 van asus 1gb gddr5 als het goed is.
4tb hdd's verschillende brands.
Soundcard Auzentech prelude x-fi nog wat. deze gebruik ik niet sinds ik een focusrite 2i2 gekoppeld heb, maar zal vast nog wel stroom slurpen oid.
ik zat dus te kijken naar een MSI Radeon R9 380 2GD5T OC maar ik weet dus niet geheel zeker of dit zal werken.
ik zoek dus bang voor buck en liever dicht bij de 150 dan 200e.
dus aan jullie de vraag, trekt mijn huidige systeem de 380 of is een gtx 950/960 een betere optie of is een MSI Radeon R7 370 Gaming 2G oid meer geschikt voor het huidige systeem sinds de cpu 1gen i7 is.
alvast bedankt.
Christopher
ik ben momenteel opzoek naar een nieuwe GPU die in mijn Huidige systeem zou passen. Waar ik momenteel tegen aanloop is de PSU die een wattage van 450watt heeft.
Ik zoek een?
GPU voor een betere game ervaring/render ervaring.
Wat is je budget?
Mijn budget bedraagt niet meer dan 150 a 200+/-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb tot op heden alleen in mijn samengestelde system te maken gehad met AMD kaarten in mijn laptops zijn die altijd Nvidea kaarten geweest. De reden dat ik vooral voor AMD ging is bang for buck.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 930 draait op iets van 3.1Ghz (standaard 2.8Ghz)
asus ASUS P6X58D Premium een PCI-e 2.0 buss maar na wat rondzoeken zou dit niet moeten uitmaken (kleine performance loss)
Verder 6gb ddr3 (dit komt nog eens aan de beurt voor een upgrade, advies mag)
ik kan niet de exacte PSU details vinden maar het bedraaagt een 450watt Corsair uit 2009/2010 met gele bestickering.
monitor hp w2408h een 1080p scherm via hdmi.
huidige GPU AMD 6670 van asus 1gb gddr5 als het goed is.
4tb hdd's verschillende brands.
Soundcard Auzentech prelude x-fi nog wat. deze gebruik ik niet sinds ik een focusrite 2i2 gekoppeld heb, maar zal vast nog wel stroom slurpen oid.
ik zat dus te kijken naar een MSI Radeon R9 380 2GD5T OC maar ik weet dus niet geheel zeker of dit zal werken.
ik zoek dus bang voor buck en liever dicht bij de 150 dan 200e.
dus aan jullie de vraag, trekt mijn huidige systeem de 380 of is een gtx 950/960 een betere optie of is een MSI Radeon R7 370 Gaming 2G oid meer geschikt voor het huidige systeem sinds de cpu 1gen i7 is.
alvast bedankt.
Christopher
[ Voor 5% gewijzigd door DTLifeWay op 20-12-2015 22:12 ]