Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wie heeft er een herstel DVD voor de toshiba satellite L670D

Pagina: 1
Acties:

• hoihansie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-04 18:50
Beste tweakers,

Ik heb de hand weten te leggen op een Toshiba Sattelite L670D-11N. De harde schijf is gewist en ik ben nu op zoek naar de herstel DVD zodat ik opnieuw Windows 7 home edition kan installeren. Een iso downloaden van de microsoft site werkt niet omdat mijn product key van een OEM installatie is (van Toshiba dus). Via de site van Toshiba kan ik de DVD niet meer bestellen.

Wie o wie kan mij helpen! Gepaste vergoeding beschikbaar.

Groet,

Hansie

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-11 20:11
-

[ Voor 98% gewijzigd door Basement op 20-12-2015 21:17 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

daar kan je geen OEM versies downloaden als het goed is.
MS heeft OEM support gestopt voor windows 7. Alleen professional heeft nog verlengde support.
Voor de rest ben je aangewezen op je OEM leverancier. In dit geval dus toshiba.

Vroeger had je nog op digitalriver de ISOs staan. Maar die heeft MS helaas ook niet meer.
je zou hier kunnen kijken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Probeer gewoon ergens aan de juiste ISO te komen voor een kale installatie. Dan mis je ook gelijk al die zooi van Toshiba.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

hoihansie schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:12:
Beste tweakers,

Ik heb de hand weten te leggen op een Toshiba Sattelite L670D-11N. De harde schijf is gewist en ik ben nu op zoek naar de herstel DVD zodat ik opnieuw Windows 7 home edition kan installeren. Een iso downloaden van de microsoft site werkt niet omdat mijn product key van een OEM installatie is (van Toshiba dus). Via de site van Toshiba kan ik de DVD niet meer bestellen.

Wie o wie kan mij helpen! Gepaste vergoeding beschikbaar.

Groet,

Hansie
Heb je ook al met Toshiba gebeld? Toen ik jaren geleden met mijn eigen Toshiba laptop problemen ondervond, waren ze ook heel behulpzaam bij de klantenservice van Toshiba. Voor de Acer van mijn moeder werkten de originele DVD's en de herstel DVD's die ik zelf moest maken allebei niet meer. Na een telefoontje met Acer en het betalen van ca. € 50 kreeg ik nieuwe DVD's met Windows 7, voorzien van de juiste productcodes en alles. Het kan de moeite waard blijken om dat eens te proberen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• hoihansie
Bedankt voor de tip. Ik heb meestal niet zo veel vertrouwen in bellen met dat soort partijen, blijkbaar ten onrechte.

En andere tweakers ook dank voor jullie snelle reactie. Ik ga er mee aan de slag.

Groet,

Hansie

[ Voor 23% gewijzigd door hoihansie op 21-12-2015 17:06 ]

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11 16:53

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ziet er nogal onbetrouwbaar uit, en dan moet je alsnog betalen terwijl het gratis kan zonder Toshiba meuk met alleen de nodige drivers.

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11 16:53
PilatuS schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:34:
[...]

Ziet er nogal onbetrouwbaar uit, en dan moet je alsnog betalen terwijl het gratis kan zonder Toshiba meuk met alleen de nodige drivers.
Ben ik met je eens, toen ik naar beneden scrolde zag ik dat er kosten aan verbonden waren. 8)7

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

hoihansie schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:05:
Bedankt voor de tip. Ik heb meestal niet zo veel vertrouwen in bellen met dat soort partijen, blijkbaar ten onrechte.

En andere tweakers ook dank voor jullie snelle reactie. Ik ga er mee aan de slag.

Groet,

Hansie
Onder de kop hoofdthema kan je een recovery dvd bestellen, check volgens serienummer.
http://www.toshiba.nl/innovation/generic/SUPPORT_PORTAL/

NRG

• hoihansie
Dat heb ik gedaan en toen verscheen de melding dat mijn laptop niet meer gesupport werd.

Maar intussen heb ik de wijze raad opgevolgd en heb ik een iso gevonden die installeert zonder problemen! Bedankt voor alle tips, wat mij betreft kan dit topic op slot.
Pagina: 1