Ik zoek een?
Tablet
Wat is mijn budget?
Rond de € 300 - € 500 (max), kan flexibel zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tablet is bedoeld voor mijn ouders zonder al te veel ervaring met computer, etc.. We hebben geen Apple-apparatuur in huis en ook geen ervaring met iOS o.e.d.. Het is met name bedoeld om dingen op te zoeken, mail bekijken, internetten, eventueel filmpjes. De tablet is voor thuisgebruik. Het zou mooi zijn als de tablet 3-4 jaar (of meer) mee gaat (en een goede performance heeft; snelheid).
De tablet is het liefst 10 inch of groter met een redelijke accuduur (4 uur of meer). 32 GB lijkt me een minimum (een slot voor een geheugenkaartje kan handig zijn). Snelheid is belangrijk. Ook consistentie van de performance is belangrijk (snelheidshalvering binnen 1 jaar is erg jammer).
Wat heb ik zelf al gevonden?
Het liefst geen Apple dus (bij problemen kan ik deze zelf niet oplossing). Zelf heb ik de volgende tablets gevonden:
Microsoft Surface 3 WiFi 2GB ram, 64GB opslag, Win 10 Aluminium
10,8 inch
64 GB geheugen
2 GB ram
IPS-scherm
622 gram
pricewatch: Microsoft Surface 3 WiFi 2GB ram, 64GB opslag, Win 10 Aluminium
Asus Transformer Book T200TA-CP003H Zilver
11,6 inch
32 GB geheugen
2 GB ram
IPS-scherm
780 gram
pricewatch: Asus Transformer Book T200TA-CP003H Zilver
Dit lijkt meer op een laptop dan tablet, ik weet niet of dit voordelen/nadelen heeft.
Vragen
Heeft iemand tips welke tablets geschikt kunnen zijn voor mijn ouders?
Tablet
Wat is mijn budget?
Rond de € 300 - € 500 (max), kan flexibel zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tablet is bedoeld voor mijn ouders zonder al te veel ervaring met computer, etc.. We hebben geen Apple-apparatuur in huis en ook geen ervaring met iOS o.e.d.. Het is met name bedoeld om dingen op te zoeken, mail bekijken, internetten, eventueel filmpjes. De tablet is voor thuisgebruik. Het zou mooi zijn als de tablet 3-4 jaar (of meer) mee gaat (en een goede performance heeft; snelheid).
De tablet is het liefst 10 inch of groter met een redelijke accuduur (4 uur of meer). 32 GB lijkt me een minimum (een slot voor een geheugenkaartje kan handig zijn). Snelheid is belangrijk. Ook consistentie van de performance is belangrijk (snelheidshalvering binnen 1 jaar is erg jammer).
Wat heb ik zelf al gevonden?
Het liefst geen Apple dus (bij problemen kan ik deze zelf niet oplossing). Zelf heb ik de volgende tablets gevonden:
Microsoft Surface 3 WiFi 2GB ram, 64GB opslag, Win 10 Aluminium
10,8 inch
64 GB geheugen
2 GB ram
IPS-scherm
622 gram
pricewatch: Microsoft Surface 3 WiFi 2GB ram, 64GB opslag, Win 10 Aluminium
Asus Transformer Book T200TA-CP003H Zilver
11,6 inch
32 GB geheugen
2 GB ram
IPS-scherm
780 gram
pricewatch: Asus Transformer Book T200TA-CP003H Zilver
Dit lijkt meer op een laptop dan tablet, ik weet niet of dit voordelen/nadelen heeft.
Vragen
Heeft iemand tips welke tablets geschikt kunnen zijn voor mijn ouders?