Externe Videokaart (USB)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisbartmaar
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-07 21:32
Goedemiddag!

Ik heb een vraagje en kom er zelf niet helemaal uit.
Ik heb een laptop (monitor 1), staat op een (oudere) dokkingstation. Aan dat dokkingstation zit een extra monitor vast = (monitor 2). Nu heb ik nog een monitor (monitor 3). Ik wil deze ook gaan gebruiken alleen mijn videokaart kan dit niet aan... :'(
Ik heb iets gelezen over dingen van €200. Dit is natuurlijk iets te veel voor mij.
Ik zag wel iets van USB videokaart.
Zal dit werken, dus zoiets: https://www.conrad.nl/nl/jua350-externe-videokaart-aantal-ondersteunende-monitors-1-874880.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 671451

hangt ervan af wat je op de 2de monitor wil doen wil je hem gebruiken voor gamen gaat het hem niet worden maar voor de lichtere programma's die niet veel van de videokaart gebruiken is dit inderdaad mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36

M2M

medicijnman

of je stopt in een vrij slot nog een extra videokaart. Welke videokaart dat is maakt in principe niet uit, als je een OS draait nieuwe dan windows vista/7

oops, mijn hersenen staan nog in standje kerstmis...

[ Voor 16% gewijzigd door M2M op 27-12-2015 00:48 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 23:35
M2M schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:35:
of je stopt in een vrij slot nog een extra videokaart. Welke videokaart dat is maakt in principe niet uit, als je een OS draait nieuwe dan windows vista/7
Succes als je en vrij slot in een laptop vindt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

M2M schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:35:
Ik hoop dat je een grapje maakt ;). Ik denk dat je in de war bent met een tower desktop.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ