Hallo Tweakers,
voor volgend jaar ik ben van plan een nieuw systeem te kopen. Het VR-Jaar, denk ik.
Ik zoek een??
Elke 4 jaar koop ik een nieuw systeem. High End game PC zoek ik. Vroeger de PC systeme zelfgebouwd. De laatste had een Zalman Reserator 1. Dus sind 2004 geen PC meer gebouwd. Vind het wel mooi om te doen, maar hoeft niet.
Wat is je budget?
Zo tegen de 4.000,- Euro. Goedkoper is voor de koper altijd Leuker.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
- Gamen (computerspellen spelen)
- Aftereffects en andere Adobe producten (werken)
- VR-Brille (Avegant Glyph) gebruiken.
Welke apparatuur heb je al?
- 2x 24" Monitors (1920x1080), moet nog nieuwe 3k or 4k Monitore kopen.
- Toetsenbord
- Muis
- Wacom A3 Intuos
- Megaworks THX550
- Google Cardboard (hehe)
Wat heb je zelf al gevonden?
Nu heb ik in Duitsland Mifcom.de gevonden en die maken mooie systemen. Een daarvan is deze hier.

Welke vragen heb je hier nog over??
Maar ben me nog niet zeker over de koop. Wou hier checken of er al iets over januari BBS met 4k en SLI artikelen zijn, maar vind ze helaas niet.
Nu ist mijn vraag: is dit, afgezien van het bedrag een goede koop of neus ik verder op Internet en bouw het systeem zelf?
Cheers Bendora
PS ben al lang lid, maar lees graag, ipv. schrijven/posten/etc.
voor volgend jaar ik ben van plan een nieuw systeem te kopen. Het VR-Jaar, denk ik.
Ik zoek een??
Elke 4 jaar koop ik een nieuw systeem. High End game PC zoek ik. Vroeger de PC systeme zelfgebouwd. De laatste had een Zalman Reserator 1. Dus sind 2004 geen PC meer gebouwd. Vind het wel mooi om te doen, maar hoeft niet.
Wat is je budget?
Zo tegen de 4.000,- Euro. Goedkoper is voor de koper altijd Leuker.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
- Gamen (computerspellen spelen)
- Aftereffects en andere Adobe producten (werken)
- VR-Brille (Avegant Glyph) gebruiken.
Welke apparatuur heb je al?
- 2x 24" Monitors (1920x1080), moet nog nieuwe 3k or 4k Monitore kopen.
- Toetsenbord
- Muis
- Wacom A3 Intuos
- Megaworks THX550
- Google Cardboard (hehe)
Wat heb je zelf al gevonden?
Nu heb ik in Duitsland Mifcom.de gevonden en die maken mooie systemen. Een daarvan is deze hier.

Welke vragen heb je hier nog over??
Maar ben me nog niet zeker over de koop. Wou hier checken of er al iets over januari BBS met 4k en SLI artikelen zijn, maar vind ze helaas niet.
Nu ist mijn vraag: is dit, afgezien van het bedrag een goede koop of neus ik verder op Internet en bouw het systeem zelf?
Cheers Bendora
PS ben al lang lid, maar lees graag, ipv. schrijven/posten/etc.
[ Voor 39% gewijzigd door Bendora op 20-12-2015 14:35 ]