Sandisk connect usb flash drive (2 versies?)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scherpp
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:03
Beste tweakers,

normaal gesproken ben ik niet zo van het neerknallen van een vraag op fora zonder het zelf eerst te hebben onderzocht. Echter, ik kom na het bekijken van enkele reviewvideo's op youtube en flink googlen nog niet verder.

Het gaat om het volgende: binnenkort zal ik voor langere tijd naar het buitenland gaan en ben daarvoor op zoek naar een usb stick met wifi functionaliteit, omdat mijn iPhone maar 16 gb geheugen heeft. Nu ben ik uitgekomen op de 'sandisk connect usb flash drive', maar ik zie op Conrad.nl twee sticks met dezelfde naam maar een ander uiterlijk en behoorlijk uiteenlopende prijzen, terwijl de specificaties identiek lijken te zijn. Ook in de youtubefilmpjes wordt er telkens een ander exemplaar gereviewed, maar wordt niets gezegd over de verschillen (als die er zijn).

Hieronder twee linkjes naar de twee producten op Conrad.nl:

https://www.conrad.nl/nl/...-usb-20-wifi-1387352.html

https://www.conrad.nl/nl/...fi-80211-bgn-1177231.html

Heeft iemand ervaringen met deze producten of weet meer over de eventuele verschillen? Het scheelt behoorlijk in prijs voor de 64 GB modellen en ik wil niet zomaar een gok nemen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 13:34
Even snel gekeken en zie dat de duurdere een ingebouwde accu heeft, de goedkopere werkt alleen zodra deze stroom van een usb poort/lader heeft.

De duurdere heeft ook uitgebreide wifi benamingen in de speqs staan waar bij de goedkopere alleen wifi ready staat, wat dat ook moge betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scherpp
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:03
Dank voor de snelle reactie!

Op youtube zijn beide producten getest en het goedkope model werkt ook op een interne accu + eigen wifi signaal. De video's van het goedkopere model zijn wel vaak recenter, wat mij doet denken dat dit het laatste model is. Waarom het dan goedkoper is snap ik niet..