Ik heb voor de wintersport volgende week een prachtige sluiproute getekend op de computer. Doch klaarblijkelijk is het met de door mij zo geliefde TomTom App voor iPhone niet mogelijk een vooraf op de computer gemaakte gemaakte route na te rijden....
Ik zoek dus een app voor iOS die dit wel kan. Vereisten
- moet kaartmateriaal bevatten, mag offline of online (liefst offline natuurlijk i.v.m. dataverkeer)
- aanwijzingen niet per se nodig (lijntje volgen is in principe genoeg), mag natuurlijk wel
- moet vooraf gemaakte routes kunnen inlezen, bestandsformaat niet direct belangrijk (bijv. GPX)
- wil best betalen maar moet geen tientjeswerk worden
Ik heb al uitgebreid gezocht maar ik kom vooral bij bij wandel apps. Wie heeft de gouden tip?
Ik vind via Google wel een paar topics zoals deze en deze maar die info lijkt toch behoorlijk verouderd.
Ik zoek dus een app voor iOS die dit wel kan. Vereisten
- moet kaartmateriaal bevatten, mag offline of online (liefst offline natuurlijk i.v.m. dataverkeer)
- aanwijzingen niet per se nodig (lijntje volgen is in principe genoeg), mag natuurlijk wel
- moet vooraf gemaakte routes kunnen inlezen, bestandsformaat niet direct belangrijk (bijv. GPX)
- wil best betalen maar moet geen tientjeswerk worden
Ik heb al uitgebreid gezocht maar ik kom vooral bij bij wandel apps. Wie heeft de gouden tip?
Ik vind via Google wel een paar topics zoals deze en deze maar die info lijkt toch behoorlijk verouderd.
[ Voor 23% gewijzigd door havana op 20-12-2015 09:56 ]