Toon posts:

Is deze website betrouwbaar? minipc.eu

Pagina: 1
Acties:
  • 1.234 views

• teebee.2.0
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01-05 07:36
Hallo,

ik zou graag een mini pc willen kopen op deze site, maar is deze betrouwbaar?

Deze zou ik willen aanschaffen: https://minipc.eu/micro-s...ive-ivy-mini#.VnZeJBXhCUl

Ik koop al jaren online, en al mijn laptops komen van bto, maar deze website ken ik (nog) niet.

• suzuki
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 02-01-2016
Denk het wel, minipc.eu is in 2006 geregistreerd, is onderdeel van qcomputers vermoedelijk (bedrijf in Ede en heeft zelfde website en helpdesknummer komt overeen). Facebookpagina van minipc.eu verwijst naar een bedrijf in Veenendaal met shopreviews uit 2005 hier. Ede en Veenendaal liggen bij elkaar in de buurt, denk een kleine lokale computerketen in het midden van het land.

Ik zou qcomputers gewoon even bellen en informeren naar de pc, qcomputers heeft in 2002 haar website geregistreerd,

Volgens mij zijn alle bedrijfjes van Mena Computers, ze hebben meer websites: menacomputers.nl, shuttleshop.nl, minipc.eu en intelnucshop.nl

Denk dus prima betrouwbaar, familiebedrijf met wat zaken (http://www.menacomputers.nl/over-ons/staf/ ) zou als je twijfelt gewoon even bellen en informeren naar de pc die je zoekt.

[Voor 4% gewijzigd door suzuki op 20-12-2015 09:12]

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee