Wat ga je met je laptop doen?
Muziek maken, software als Pro Tools en FL Studio in combinatie met VST plugins
Wat is je budget?
Rond de 1700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet zo heel belangrijk, maar af en toe als ik naar een studio of buitenland ga dat is dit wel gewenst (alhoewel de laptop toch altijd wordt neergezet in de studio)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf de volgende op het oog:
pricewatch: MSI GE62 2QE-031NL (Apache) 4K edition
Minpunt vind ik de 5400rpm drive, maar het grootste minpunt vind ik dat ik met deze laptop redelijk veel betaal voor de videokaart omdat het een gaming laptop is. Dat zou zonde zijn, aangezien ik niet echt een top of the line videokaart nodig heb. Gewoon een degelijke is al voldoende.
Mocht iemand nog een vergelijkbare laptop weten zoals die hiervoor genoemd is, hoor ik het graag. Touchscreen is gewild, maar niet verplicht.
Muziek maken, software als Pro Tools en FL Studio in combinatie met VST plugins
Wat is je budget?
Rond de 1700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet zo heel belangrijk, maar af en toe als ik naar een studio of buitenland ga dat is dit wel gewenst (alhoewel de laptop toch altijd wordt neergezet in de studio)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf de volgende op het oog:
pricewatch: MSI GE62 2QE-031NL (Apache) 4K edition
Minpunt vind ik de 5400rpm drive, maar het grootste minpunt vind ik dat ik met deze laptop redelijk veel betaal voor de videokaart omdat het een gaming laptop is. Dat zou zonde zijn, aangezien ik niet echt een top of the line videokaart nodig heb. Gewoon een degelijke is al voldoende.
Mocht iemand nog een vergelijkbare laptop weten zoals die hiervoor genoemd is, hoor ik het graag. Touchscreen is gewild, maar niet verplicht.