Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Na Windows 10 upgrade bureaublad pictogrammen uit elkaar e.d

Pagina: 1
Acties:

• elpee
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 27-10 23:36
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem wat ik moeilijk uit kan leggen, toch ga ik het proberen. Sinds ik de overstap van Windows 8.1 naar Windows 10 heb gemaakt, lijkt het of mijn bureaublad pictogrammen verder uit elkaar staan en de programma's er 'korrelig' uitzien etc. Het lijkt allemaal niet erg soepel op elkaar te zijn afgestemd. Het irriteert me, omdat dit bij Windows 8.1 gewoon prima was. Iemand enig idee hoe dit kan en of dit makkelijk verholpen kan worden...?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Elpee

[Voor 4% gewijzigd door elpee op 20-12-2015 03:08]

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 01:57
Videokaart drivers en/of resolutie/DPI vast niet goed. Even alle updates installeren, GPU drivers bijwerken, DPI controleren en resolutie goed zetten.

• elpee
Ik heb alle drivers gedownload en geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Irritant dat ik er niet achter kan komen! :-)

• Dragunov
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 27-10 20:11
Is ergens een waarde in het register

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 29-10 18:39

TommieW

Numa numa.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt, kan je een screenshot maken?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Xiaomi Mi 9T Pro

• FCC
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 05:21

Waar een wil is, is een stopcontact....

• r44
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 29-10 15:32
Hou de Ctrl toets ingedrukt en gebruik de scroll toets van je muis.

44

• elpee
Klopt, dit heb ik inderdaad ook gezien, maar het is toch raar dat ik het enkel via het register kan bijwerken? Dat moet toch handiger gaan lijkt me?
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True