Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beveilegingscode op iphone 5s

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• Nathan37
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-12-2015
Hallo
Ik heb ooit eens bij instellingen--> algemeen--> beveilegingscode aangezet maar ben deze code vergeten.
Heb al proberen te tesetten via itunes maar lukt niet, ik moet eerst de beveilegingscode hebben.
Het lukt niet om hem te wijzigen. Dit is een groot probleem want nu kan ik niet meer siri gebruiken, mijn gsm resetten, ...

Hebben jullie een idee hoe je dit kan oplossen?

• spone
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Zet je iPhone in recovery modus, herstel hem via iTunes. Na installatie indien nodig ontgrendelen met het Apple Id waar de telefoon op geregistreerd staat.

• JDillinger
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14:28
Ooit eens aangezet? Dit betreft gewoon de toegangscode toch? Die heb je nogal vaak nodig.. dus vergeten lijkt me sterk. Anyway, succes. Enige optie is hierboven beschreven en was ook uit Google komen rollen.

[Voor 26% gewijzigd door JDillinger op 20-12-2015 00:52]

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Helaas, we gaan je hier niet helpen met het omzeilen van een beveiliging. Alleen Apple zou je hier mee kunnen helpen. Neem contact op met hen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True