Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HELP !! internet connectie laag , en valt weg

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

Verwijderd

Topicstarter
goede avond.
wie kan er mij voor een momentje helpen , ik ben in het bezit van een devolo 1200+ powerline adapter
nou is het probleem dat ik maar amper 170mbit/s binnen krijg waardoor mijn connectie heel traag is , soms zelfs zo traag dat het internet uitvalt ... dit merk ik omdat ik veel skype gesprekken doe ... dit gebeurt HEEL vaak en ben ten einde raad
please help mij hiermee ;(

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:31
Trek maar een utp kabel, zijn je problemen verdwenen

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 15:16

basdej

OutSystems Consultant

powerline is altijd verschrikkelijk. trek een kabeltje en het is opgelost.

Hoi.

Verwijderd

En als dat trekken ECHT... ECHT... (HEEL) ECHT niet kan, kan je ook nog met MoCa setjes werken (ervan uitgaande dat je "daar" (zeg maar slaapkamer) wel een TV (coax) aansluiting hebt. Deze setjes werken perfect, zijn stabiel en betrouwbaar. Klopt, ze zijn niet goedkoop, maar je bent wel in één keer van het gezeik af.

Verwijderd

Topicstarter
heb spijtig genoeg geen coax ter beschiking :(

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51
Zorg er om te beginnen voor dat de powerline adapter niet op een stekkerdoos zit maar op een eigen uitgang van een wandcontactdoos. Kerstlampjes hebben een slechte invloed op de stabiliteit van een powerline verbinding.

Een stofzuiger aanzetten heeft een grote invloed. Moraal van dit verhaal. Het kan zijn dat andere apparaten die tijdelijk aanstaan een verklaring kunnen zijn voor problemen die onregelmatig optreden.

De kwaliteit van de verbinding is minder als de data naar een andere groep moet en nog minder als er installatieautomaten op de groepen zitten.

Volgens mij vergeet ik nog wat maar er is vast iemand die mij kan aanvullen met dingen die van invloed zijn op de kwaliteit van de powerline verbinding.

Bij powerline weet je van tevoren nooit hoe het in jouw situatie uitpakt. Soms is het beter een kabel te trekken. De bezwaren daartegen zijn bijna zonder uitzondering van sociale en niet van bouwkundige aard. Zorg ervoor dat je de kabels netjes wegwerkt en een boel bezwaren zullen wijken.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 21:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hier is ruim voldoende over te vinden, ook over de do's en don'ts. Niet voor niets hebben de huidige setjes een 'stopcontact' in zich om te voorkomen dat je een zware airco in het dubbele stopcontact er naast zet.

Ook is het niet de bedoeling om een helpdesk topic te starten met alleen maar roepen om help zonder eigen inzet.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.