Screensaver voor een mobiel
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Lijkt mij ook vrij handig jaOp woensdag 20 juni 2001 17:48 schreef Moartn het volgende:
Screensaver voor een mobiel
Ehmm even voor de mensen hierboven...
Nokia 3310 heeft een screensaver functie. Dan krijg je na een paar seconden gewoon een plaatje in beeld, meer niet. Wat hij dus wil hebben is een plaatje (zijn gewoon picture messages) van Quake 3.
Btw: ik heb er geen
Nokia 3310 heeft een screensaver functie. Dan krijg je na een paar seconden gewoon een plaatje in beeld, meer niet. Wat hij dus wil hebben is een plaatje (zijn gewoon picture messages) van Quake 3.
Dat wist ik ook wel, ik begrijp het nut er alleen niet van.Op woensdag 20 juni 2001 17:51 schreef rb338 het volgende:
die zoek ik ook al een tijdje voor mijn 8210, als je hem hebt, wil je hem dan mailen naar warbringer@chello.nl please?
thank you
thank you
I want to live forever, so far.. so good.
wat heb je nou aan een screensaver!!
om je screen te saven ?? nou het zal heus niet zo gauw inbranden hoor bij die telefoons.
om je screen te saven ?? nou het zal heus niet zo gauw inbranden hoor bij die telefoons.
Ik heb wel een Quake operator logo op m'n site, kan je bewerken en PM van maken.
daar is het ook niet voor; is gewoon ter verfraaiing van je mobielOp woensdag 20 juni 2001 18:34 schreef CyberTijn_ het volgende:
wat heb je nou aan een screensaver!!
Jullie mogen best een mening hebben over een screensaver op een mobiel
maar nu blijf wel ontopic
niet kwaad bedoeld!
Verwijderd
de term "screensaver" word hier verkeerd gebruikt, want het is niet bedoeld om het inbranden van het scherrmpje te voorkomen, omdat het beeld niet beweegt(by the way wel is iemand met een ingebrand telefoonschermpie gezien??) bij een 3330 heb je wel screensavers die bewegen, maar daar erger je jezelf na een tijde verrot aan. voor zover ik weet zijn er geen andere te krijgen die bewegenOp woensdag 20 juni 2001 17:51 schreef rb338 het volgende:
Verwijderd
op http://www.boltblue.com hebben ze twee logo's van Quake, misschien heb je daar wat aan. (gratis logo's, dus altijd het proberen waard
)
Pagina: 1