Ik heb tips nodig voor een kleine PC upgrade.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag zou ik wat nieuwere games willen runnen. Daarmee doel ik op: Star Wars Battlefront, AC Unity en Fallout 4. Hierbij neem ik al genoegen met minimum requirements.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal 100 euro, omdat deze upgrade niet zo belangrijk is om er teveel geld aan te besteden. Zoals ik al zei, minimum requirements is al genoeg. Hiernaast speel ik voornamelijk CS:GO en andere games die ik kan runnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is de PC die ik momenteel heb:
Voeding: OCZ ModXstream Pro 500W
Case: Antec Three Hundred
Opslag HDD: Western digital Caviar Blue
Geheugen: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 (8GB)
Kaart: CLUB3D Radeon HD 6950 CoolStream Edition
Processor: AMD II X4 960T
Processor Fan: Cooler Master Hyper 212 Evo
Moederbord: Asrock 870 EXTREME3 R2.0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij kom ik tekort op grafische kracht, dus ik dacht aan een nieuwe videokaart en indien mogelijk crossfire. Ook weet ik mijn processor te unlocken naar een 6 core, echter weet ik niet hoe groot de performance boost zal zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Bij het samenstellen van deze PC in 2012 had ik de gedachte om misschien ooit te gaan overklokken, aangezien ik gelezen had dat dit goed mogelijk is bij deze videokaart. Vandaar de betere processor fan. Ik heb alleen geen verstand van overklokken helaas.
Wat verwacht je van ons?
Mijn hoofdvraag is dus hoe ik mijn pc op goedkope wijze een boost kan geven naar mijn wensen.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag zou ik wat nieuwere games willen runnen. Daarmee doel ik op: Star Wars Battlefront, AC Unity en Fallout 4. Hierbij neem ik al genoegen met minimum requirements.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal 100 euro, omdat deze upgrade niet zo belangrijk is om er teveel geld aan te besteden. Zoals ik al zei, minimum requirements is al genoeg. Hiernaast speel ik voornamelijk CS:GO en andere games die ik kan runnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is de PC die ik momenteel heb:
Voeding: OCZ ModXstream Pro 500W
Case: Antec Three Hundred
Opslag HDD: Western digital Caviar Blue
Geheugen: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 (8GB)
Kaart: CLUB3D Radeon HD 6950 CoolStream Edition
Processor: AMD II X4 960T
Processor Fan: Cooler Master Hyper 212 Evo
Moederbord: Asrock 870 EXTREME3 R2.0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij kom ik tekort op grafische kracht, dus ik dacht aan een nieuwe videokaart en indien mogelijk crossfire. Ook weet ik mijn processor te unlocken naar een 6 core, echter weet ik niet hoe groot de performance boost zal zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Bij het samenstellen van deze PC in 2012 had ik de gedachte om misschien ooit te gaan overklokken, aangezien ik gelezen had dat dit goed mogelijk is bij deze videokaart. Vandaar de betere processor fan. Ik heb alleen geen verstand van overklokken helaas.
Wat verwacht je van ons?
Mijn hoofdvraag is dus hoe ik mijn pc op goedkope wijze een boost kan geven naar mijn wensen.
Alvast bedankt!