Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Topicstarter
Ik wil mijn eindejaarsbonus inzetten voor de aankoop van de Lumia 950 XL dual SIM.
De dual SIM zijn niet in Nederland uitgebracht, dat betekent dus shoppen buiten Nederland maar ik vind het moeilijk om een europese prijsvergelijking te vinden dus ik ben flink aan het rondkijken
Ik maak dus maar een topicje hier aan waarin Lumia 950 en Lumia 950 XL geinteresseerden kunnen vinden wat mogelijk de beste prijs is in Europa om een dual SIM versie te krijgen.

Op dit moment is de laagste prijs die ik kan vinden deze site (prijzen 19-12-2015):

Lumia 950 XL (604,71)
http://www.fnac.pt/Micros...martPhone-Windows/a918769

Lumia 950 (504,71)
http://www.fnac.pt/Micros...martPhone-Windows/a918771

Levertijd 1-2 weken dus niet echt op voorraad denk ik.

Ik heb geen ervaring met bestellen uit Portugal maar fnac is een grote keten en het is binnen de EU en de stekkers zijn daar gelijk aan onze dus dat zou in ieder geval geen probleem moeten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 19-12-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-07 14:31
Ik kan op amazon.de niet een 950XL Dual-Sim vinden, wel de normale 950 in dual-sim vorm.

http://www.amazon.de/gp/s...1&transaction=device_only

Prijs is wel hoger dan op de Portugese website die jij hebt gevonden, echter kan ik daar niet achterhalen wat de verzendkosten buiten Portugal zijn (mijn Portugees is niet zo goed). Daarnaast is de service van amazon in Nederland hoogwaardig en gemakkelijk. Ik zou er 75 euro - verzendkosten voor over hebben.

Tevens geldt bij amazon vandaag besteld, morgen in huis voor de 950 dual-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Microsoft Store Duitsland heeft hem.

http://www.microsoftstore...l-SIM/productID.326657100

[ Voor 16% gewijzigd door Whatson op 21-12-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-07 22:31
Media Markt Nordhorn heeft de 950 Dual SIM op voorraad. Zit zelf ook te twijfelen om er eentje te kopen..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Anoniem: 80466

Topicstarter
Kelin schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:09:
Prijs is wel hoger dan op de Portugese website die jij hebt gevonden, echter kan ik daar niet achterhalen wat de verzendkosten buiten Portugal zijn (mijn Portugees is niet zo goed).
Fnac PT verzendt voor 10 euro via DHL.
Levertijd is 1 tot 2 weken
Ik gebruik Bing of Google translate voor het bestellen via dergelijke sites.
Er is ook nog een kleine ergernis in Portugal dat je soms een soort btw nummer (NIF) verplicht moet invullen dat je als buitenlander natuurlijk niet hebt en ook niet zou hoeven in te vullen.
Een fiscaal nummer zoals 100000010 zou moeten werken.

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:22

KrazyJay

Ik geloof gelezen te hebben dat mensen die bij fnac.pt besteld hebben zonder geldig Portugees btw-nummer, hun orders geannuleerd zagen na verloop van tijd.

Ik heb mijn 950 DS (niet de XL) via MS Frankrijk gehaald. Ze worden ook gewoon vanuit Eindhoven verzonden met ik dacht DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-05 23:28
KrazyJay schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:32:
Ik geloof gelezen te hebben dat mensen die bij fnac.pt besteld hebben zonder geldig Portugees btw-nummer, hun orders geannuleerd zagen na verloop van tijd.

Ik heb mijn 950 DS (niet de XL) via MS Frankrijk gehaald. Ze worden ook gewoon vanuit Eindhoven verzonden met ik dacht DHL.
Ik heb de Lumia 950XL dual SIM versie uit Portugal laten overkomen begin dit jaar.
Ik heb voor de bestelling een btw nummer van het internet geplukt maar volgens mij werkt elke nummer dat aan de 11-proef voldoet (zoals bij fiscale nummers).
Levering duurde wel een dag of 10-12 dus niet echt vlot

Overigens met de nieuwere builds een heerlijk toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718373

Bij Amazon.fr, maar niet de goedkoopste:
https://www.amazon.fr/Microsoft-Lumia-Smartphone-débloqué-Ecran/dp/B016C6DNWM/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1461475256&sr=8-3&keywords=lumia+950+XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
Hier de Lumia 950 XL dual SIM inmiddels al gevonden voor 482 euro (490 met verzendkosten)
http://www.rakuten.de/pro...-dual-sim-1617156105.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMorsink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2020
Ik heb vorig jaar via Amazon Frankrijk een telefoon besteld en dat ging prima. Klein beetje hulp van google translate maar het meest spreekt voor zich.

Ben wel benieuwd, heb je toevallig nog 'after the buzz' reviews gevonden/gelezen? Meen me te herinneren dat het er destijds erg veel bugs zaten in de software. Heb je een idee of dit inmiddels verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
NMorsink schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:11:
Ik heb vorig jaar via Amazon Frankrijk een telefoon besteld en dat ging prima. Klein beetje hulp van google translate maar het meest spreekt voor zich.

Ben wel benieuwd, heb je toevallig nog 'after the buzz' reviews gevonden/gelezen? Meen me te herinneren dat het er destijds erg veel bugs zaten in de software. Heb je een idee of dit inmiddels verholpen is.
Ik gebruik de insider build van de fast ring. Een soort beta versies.
Die zijn goed en stabiel maar niet geheel bugfree.
Ongeveer 1 keer per week valt de browser om of gebeurt er iets onverwachts. Voor een tweaker geen probleem.
Er zijn sinds de release ook een aantal stable builds geweest. Die zijn ook goed te gebruiken.
Wat zeker ook telt is dat de accu duur nu prima te noemen is. Dat was een zwak punt van de eerste builds bij de release van de Lumia 950 XL.

De standaard dual SIM faciliteit op de Lumia dual SIM bestaat uit het hebben van 2 gescheiden tiles voor telefoon en twee gescheiden tiles voor berichten. Ik vind het heel praktisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMorsink
@OP

Sorry voor het lenen van je topic! Heb misschien nog wel een tip, in de verenigde staten wordt de 950 XL verkocht en krijg je er een gratis 950 bij. Dus als je misschien op bijvoorbeeld Reddit iemand kunt vinden waar mee je dit samen zou kunnen doen zou het qua prijs nog wel is heel aantrekkelijk kunnen zijn.
Bedankt voor je reactie. Mijn zwager heeft al 5 jaar windows phone en dat bevalt hem prima. Hij zit te denken om wat nieuws aan te schaffen. Ik zag dat de 950 (niet XL) mooi in prijs is gedaald. Hij is verre van een tweaker, zou je het hem kunnen aanraden of zou je zeggen pak lekker de Nexus 5x voor dat geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NMorsink schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:36:
@OP

Sorry voor het lenen van je topic! Heb misschien nog wel een tip, in de verenigde staten wordt de 950 XL verkocht en krijg je er een gratis 950 bij. Dus als je misschien op bijvoorbeeld Reddit iemand kunt vinden waar mee je dit samen zou kunnen doen zou het qua prijs nog wel is heel aantrekkelijk kunnen zijn.

[knip]
Volgens mij gold dat aanbod tot 1 mei maar was ruim voor die datum de voorraad er al doorheen. Of heb je ergens nog een andere, nog lopende actie gezien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMorsink
Nee schoot me zojuist te binnen. Even gegoogeld om te checken of ik het goed in mijn achterhoofd had zitten. Maar inderdaad oude datum. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
NMorsink schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:36:
Bedankt voor je reactie. Mijn zwager heeft al 5 jaar windows phone en dat bevalt hem prima. Hij zit te denken om wat nieuws aan te schaffen. Ik zag dat de 950 (niet XL) mooi in prijs is gedaald. Hij is verre van een tweaker, zou je het hem kunnen aanraden of zou je zeggen pak lekker de Nexus 5x voor dat geldt?
Als je zwager tevreden is met een huidige Windows phone zal de 950 hem zeker niet teleurstellen.
Vooral het OLED scherm van de 950 en 950 XL is erg goed.
Beter dan van alle huidige Windows phones.

De dual SIM versie is overigens alleen als importtoestel in Nederland te verkrijgen

[ Voor 6% gewijzigd door TWyk op 11-05-2016 21:57 ]

Pagina: 1