Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Muziek maken met Ableton Live. Gebruik van externe geluidskaart via USB (ASIO4ALL driver).
Gaming: CSGO / MMO's, Blade and Soul. Deze game heeft een goede single core cpu nodig
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000-1200 euro's
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord,stereo, dual screens (27inch)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onervaren op dit gebied, dus ik vertrouw op kennis van anderen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau zo laag mogelijk. De PC zal s'nachts af en toe aanstaan, dus temperatuur mag ook niet te hoog oplopen na vele uren draaien
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
De nodige feedback voor het uitkiezen van een goed systeem. Ik ga niet overklokken, maar ga de PC wel zelf in elkaar zetten. Ik vroeg me ook al af of ik bepaalde kabels (voeding/verbindingskabels) moet bijbestellen of deze al standaard worden meegeleverd bij de componenten?
Verantwoording van onderstaande tabel:
De i5-6600K boxed gekozen in combinatie met scythe mugen 4 koeling. De 6600K zal misschien beter zijn dan de 6400 voor het spelen van Blade and Soul dankzij de hogere klokfrequentie?
Moederbord heb ik van het best buy topic genomen. Is deze compatibel met alle andere onderdelen?
GTX970 als grafische kaart. Dit is blijkbaar een populaire en goede kaart na het doorlezen van wat topics?
Fractal Design Define R5 als kast voor een stille kast.
Crucial BX200 240GB SSD en 1TB gewone HDD.
400W voeding. Volstaat dit?
Alle opmerkingen en feedback welkom!!!
Muziek maken met Ableton Live. Gebruik van externe geluidskaart via USB (ASIO4ALL driver).
Gaming: CSGO / MMO's, Blade and Soul. Deze game heeft een goede single core cpu nodig
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000-1200 euro's
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord,stereo, dual screens (27inch)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onervaren op dit gebied, dus ik vertrouw op kennis van anderen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau zo laag mogelijk. De PC zal s'nachts af en toe aanstaan, dus temperatuur mag ook niet te hoog oplopen na vele uren draaien
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
De nodige feedback voor het uitkiezen van een goed systeem. Ik ga niet overklokken, maar ga de PC wel zelf in elkaar zetten. Ik vroeg me ook al af of ik bepaalde kabels (voeding/verbindingskabels) moet bijbestellen of deze al standaard worden meegeleverd bij de componenten?
Verantwoording van onderstaande tabel:
De i5-6600K boxed gekozen in combinatie met scythe mugen 4 koeling. De 6600K zal misschien beter zijn dan de 6400 voor het spelen van Blade and Soul dankzij de hogere klokfrequentie?
Moederbord heb ik van het best buy topic genomen. Is deze compatibel met alle andere onderdelen?
GTX970 als grafische kaart. Dit is blijkbaar een populaire en goede kaart na het doorlezen van wat topics?
Fractal Design Define R5 als kast voor een stille kast.
Crucial BX200 240GB SSD en 1TB gewone HDD.
400W voeding. Volstaat dit?
Alle opmerkingen en feedback welkom!!!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,80 | € 248,80 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,80 | € 359,80 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 107,50 | € 107,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 39,80 | € 39,80 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,22 | € 13,22 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 44,50 | € 44,50 |