Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:24
Hallo mede tweakers,

Ik heb de Nokia Lumia 640 letterlijk der net laten updaten via de automatische update op mijn telefoon. Alleen werd de telefoon geupdate naar Windows 8.1 en niet naar 10. Dus heb ik nog een keer de automatische updates laten zoeken, zonder resultaat. Wezen kijken op het internet of het uberhaupt wel mogelijk was de oude nokia's te upgraden naar Windows 10 Zie onderstaand;
We doen ons uiterste best om Windows 10 beschikbaar te stellen voor alleLumia-toestellen. De eerste Lumia-smartphones die de gratis upgrade krijgen zodra die beschikbaar is, zijn: Lumia 430, Lumia 435, Lumia 532, Lumia 535, Lumia 540, Lumia 635 (1 GB RAM), Lumia 640, Lumia 640 XL, Lumia 735, Lumia 830, en Lumia 930. De functies kunnen per toestel verschillen. 8 GB intern geheugen is vereist.
Bron: https://www.microsoft.com/nl-nl/mobiel/windows10/

Is de update van Windows 10 nog niet uit voor de telefoon of moet ik hem ergens handmatig downloaden en via de pc op mijn telefoon zetten? Zoja waar kan ik het downloaden? :p

Groetjes Sander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die is officieel nog niet uit voor jouw telefoon. Tenzij je van de insider app gebruik maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Exact. Windows 10 for Mobile is op het moment alleen officieel voor de 950(XL) en 550 uit. Via de app Windows Insider kun je je aanmelden voor het Insider programma en ook de previews voor Windows 10 op je telefoon krijgen. Volledig stabiele builds zijn hiermee natuurlijk niet gegarandeerd en het is aan te raden na elke update een factory reset uit te voeren om te voorkomen dat er onnodige data achterblijft :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:24
Thx goed om te weten, ik wacht wel tot hij officieel uit is voor mijn telefoon. Windows 8.1 doet het ook prima, maar windows 10 moet toch net effe dat extra geven denk ik. Ieder geval op de PC en het bevalt me prima, zou het niet zeggen maar vind het zelf fijner werken dan Windows 7.