Heren (en mogelijke dames),
Een vriend van mij wil een nieuwe PC, na het ophalen van alle 'moneys' die hij nodig had en de moeite genomen om een beslissing te nemen over het kopen van een PC, dacht hij dat dit een prachtig kerstcadeau voor hemzelf zou zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen, nog wat gamen en voornamelijk gamen. Plus nog wat extra gamen. En tussen het gamen door, wat series kijken op Netflix.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €850 is de maximale prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij beschikt over een onbekende 1TB harde schijf die meegenomen gaat worden. Verder is alle randapparatuur aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard PC is voldoende, goede videokaart en snel genoeg met opstarten
.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Onderstaande lijst al zelf samengesteld. Uitgegaan van standaard onderdelen die ik vaker hier op de forumposts heb langs zien komen. Verder maken de merken niet echt uit. Ook de kast mag anders zijn, als deze bijvoorbeeld goedkoper kan, dan is dat geen probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt concrete wensen anders dan dat de games de komende jaren goed zullen lopen. Mogelijk upgrade van videokaart. Misschien is de nieuwe generatie van CPU ook al handig voor nu samen met DDR4.
Ga je overklokken?
Noperino
.
Wat verwacht je van ons?
Een advies, stukje controle, beetje zekerheid dat ik geen dom advies geef.
Alvast bedankt allen!
Een vriend van mij wil een nieuwe PC, na het ophalen van alle 'moneys' die hij nodig had en de moeite genomen om een beslissing te nemen over het kopen van een PC, dacht hij dat dit een prachtig kerstcadeau voor hemzelf zou zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen, nog wat gamen en voornamelijk gamen. Plus nog wat extra gamen. En tussen het gamen door, wat series kijken op Netflix.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €850 is de maximale prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij beschikt over een onbekende 1TB harde schijf die meegenomen gaat worden. Verder is alle randapparatuur aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard PC is voldoende, goede videokaart en snel genoeg met opstarten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Onderstaande lijst al zelf samengesteld. Uitgegaan van standaard onderdelen die ik vaker hier op de forumposts heb langs zien komen. Verder maken de merken niet echt uit. Ook de kast mag anders zijn, als deze bijvoorbeeld goedkoper kan, dan is dat geen probleem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,75 | € 184,75 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | € 340,95 | € 340,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 62,95 | € 62,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 853,45 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt concrete wensen anders dan dat de games de komende jaren goed zullen lopen. Mogelijk upgrade van videokaart. Misschien is de nieuwe generatie van CPU ook al handig voor nu samen met DDR4.
Ga je overklokken?
Noperino
Wat verwacht je van ons?
Een advies, stukje controle, beetje zekerheid dat ik geen dom advies geef.
Alvast bedankt allen!