Race set (Stuur, pedalen en stoel) ~€300

Pagina: 1
Acties:
  • 1.274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 12:47
Jow mensen van Tweakers,

Ik ben bijna jarig en ik ben op zoek naar een race stuur, pedalen en stoel voor de PS4 met een totaalprijs van ongeveer €300!

Alvast bedankt,

Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick24
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 11:55
Als je kijkt dat zo'n seat al ongeveer 400 euro kost ga je dit niet redden (Op zelfbouw uitgezonderd) voor dit geld.

Zie bijv. deze: http://www.gameracer-race.../90003/Products/GRELT-001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
Coolreinoudnl schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:32:
Als je kijkt dat zo'n seat al ongeveer 400 euro kost ga je dit niet redden (Op zelfbouw uitgezonderd) voor dit geld.

Zie bijv. deze: http://www.gameracer-race.../90003/Products/GRELT-001
Een seat van 400 euro zal helemaal niet nodig zijn. Dit zal een leuk stoeltje zijn:
http://www.bol.com/nl/p/b...32906008-1004004011874134

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
SuperSjoerd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:36:
[...]

Een seat van 400 euro zal helemaal niet nodig zijn. Dit zal een leuk stoeltje zijn:
http://www.bol.com/nl/p/b...32906008-1004004011874134
Is die compatible met PS4 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
De prijs mag ook rond €350-400 als ik dan een goede set heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:47
Die vraag komt bij mij ook naar boven ja. Normaal doe ik niet zo moeilijk, maar de houding van TS staat me niet echt aan :|

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
Rossi46 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:54:
[...]

Die vraag komt bij mij ook naar boven ja. Normaal doe ik niet zo moeilijk, maar de houding van TS staat me niet echt aan :|
Het was niet bedoelt als gemeen overkomen hoor, ik vroeg me het gewoon af want ik las dat hij dat niet was dus vroeg ik het me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 09:48

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
Ik heb zelf al wel de thrustmaster t80 gevonden, maar die heeft niet echt goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Marktplaats it is. Met dit budget ga je nieuw niet snel iets, goeds, vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
Brad Pitt schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:25:
Marktplaats it is. Met dit budget ga je nieuw niet snel iets, goeds, vinden.
Met €400? Lijkt mij apart als dat niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:05
Mrbassien schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:28:
[...]

Met €400? Lijkt mij apart als dat niet kan...
Ik zie niet veel eigen inbreng. Als je dat wel had gedaan had je al gezien dat aan een racing seat al een prijskaartje hangt wat je budget al overstijgt, zoals aangegeven. Dus voor dat budget kun je beter op Marktplaats shoppen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
SacreBleu schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:03:
[...]

Ik zie niet veel eigen inbreng. Als je dat wel had gedaan had je al gezien dat aan een racing seat al een prijskaartje hangt wat je budget al overstijgt, zoals aangegeven. Dus voor dat budget kun je beter op Marktplaats shoppen.
Dat heb ik gezien, en ik kan voor een budget van €500 gaan, wat ik ga doen aangezien jij zegt dat het anders vrij moeilijk wordt in het budget, en dan ga ik voor een Playseat Evolution White, maar ik heb alleen hulp nodig bij het stuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Weinig sturen zijn echt PS4 compatible. Heb zelf een Fanatec maar die doet het alleen met Project Cars en bijv. niet met Driveclub. Wil je volledige compatibiliteit zou ik een Thrustmaster of een nieuwe Logitech nemen.

In beide gevallen kom je echter, wil je een echt goed stuur hebben, boven je budget uit. T80 zal het dan wel moeten worden aangezien de andere een stuk duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
Brad Pitt schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:10:
Weinig sturen zijn echt PS4 compatible. Heb zelf een Fanatec maar die doet het alleen met Project Cars en bijv. niet met Driveclub. Wil je volledige compatibiliteit zou ik een Thrustmaster of een nieuwe Logitech nemen.

In beide gevallen kom je echter, wil je een echt goed stuur hebben, boven je budget uit. T80 zal het dan wel moeten worden aangezien de andere een stuk duurder zijn.
Zou het wel kunnen met een budget van €600? En ik bedenk nu wel dat ik niet veel ruimte in mijn kamer heb, want er staat al een bank, maar ik kan overleggen over waar hij kan staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Mrbassien op 19-12-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Da's heel makkelijk:

Prijs stoel
Prijs stuur +
----------------
Totaalprijs*

*indien <= €600: *O*
*indien > €600: -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
Thrustmaster T150 RS Force Feedback en Playseat Evolution White, €478 bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nou kijk aan. Beetje eigen inzet. Topic niet nodig geweest. Klikken. Kopen. Knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
Brad Pitt schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:36:
Nou kijk aan. Beetje eigen inzet. Topic niet nodig geweest. Klikken. Kopen. Knallen!
Ik heb nu al zin in volgende week zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 12:17
Mrbassien schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 18:33:
Thrustmaster T150 RS Force Feedback en Playseat Evolution White, €478 bij bol.com
Moet hier toch ff op reageren.
Ik snap niet waarom je meer geld gaat uitgeven aan een stoel dan aan een stuur.
Paar punten die ik heb:
Je hebt niet veel ruimte, maar je gaat er een stoel inzetten die je niet kunt verplaatsen, dus je moet er altijd overheen kruipen als je iets in je kamer (slaapkamer?) wilt doen. Heb je naar de afmetingen van die stoel gekeken?
Ik zou dan eerder kiezen voor de PlaySeat challenge, die heb ik zelf ook en is makkelijk in te klappen en op te bergen en zit ook nog eens goed.
Wat is de grote van je monitor/TV? als die te klein is dan zit je te ver weg en dat zal het spelen niet beter maken.
Op wat voor hoogte staat de monitor/TV? Met de Evolution zit je volgens mij op de grond en met de challenge zit je wat hoger.

De T150 kun je alleen met een klem vastmaken. Je kunt hem dus niet vastschroeven op de plaat van de stoel. Lijkt mij minder stabiel.
Stuur zit vast aan de base, dus geen mogelijkheid om in de toekomst een ander stuurwiel te monteren. Zie mij zelf dat nog niet zo snel doen, maar je weet nooit. Zo'n stuurtje zou jaren mee moeten gaan.
Pedalen zijn van plastic en niet verstelbaar.

Als je echt in een kleine kamer zit die ook voor andere dingen gebruikt wordt, dus niet als gameroom, dan zou ik echt eens naar de PlaySeat Challenge kijken. Scheelt je ook nog 100 euro geloof ik.
Mijn idee zou zijn om voor de PlaySeat Challenge te gaan en de T300RS.

Hier nog een review van de T150 YouTube: Thrustmaster T150 First Look on Playstation 4
Weet niet of je die hebt bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
MichelatNL schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:01:
[...]

Moet hier toch ff op reageren.
Ik snap niet waarom je meer geld gaat uitgeven aan een stoel dan aan een stuur.
Paar punten die ik heb:
Je hebt niet veel ruimte, maar je gaat er een stoel inzetten die je niet kunt verplaatsen, dus je moet er altijd overheen kruipen als je iets in je kamer (slaapkamer?) wilt doen. Heb je naar de afmetingen van die stoel gekeken?
Ik zou dan eerder kiezen voor de PlaySeat challenge, die heb ik zelf ook en is makkelijk in te klappen en op te bergen en zit ook nog eens goed.
Wat is de grote van je monitor/TV? als die te klein is dan zit je te ver weg en dat zal het spelen niet beter maken.
Op wat voor hoogte staat de monitor/TV? Met de Evolution zit je volgens mij op de grond en met de challenge zit je wat hoger.

De T150 kun je alleen met een klem vastmaken. Je kunt hem dus niet vastschroeven op de plaat van de stoel. Lijkt mij minder stabiel.
Stuur zit vast aan de base, dus geen mogelijkheid om in de toekomst een ander stuurwiel te monteren. Zie mij zelf dat nog niet zo snel doen, maar je weet nooit. Zo'n stuurtje zou jaren mee moeten gaan.
Pedalen zijn van plastic en niet verstelbaar.

Als je echt in een kleine kamer zit die ook voor andere dingen gebruikt wordt, dus niet als gameroom, dan zou ik echt eens naar de PlaySeat Challenge kijken. Scheelt je ook nog 100 euro geloof ik.
Mijn idee zou zijn om voor de PlaySeat Challenge te gaan en de T300RS.

Hier nog een review van de T150 YouTube: Thrustmaster T150 First Look on Playstation 4
Weet niet of je die hebt bekeken.
Ik heb die ook al gezien (de Playseat Challenge), maar ik ga kijken waar ik hem neer ga zetten, en qua hoogte is de Playseat Evolution White beter. En ik heb een TV van 32 inch. En ik ga waarschijnlijk ook de Logitech G29 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
Heeft iemand trouwens ervaring met www.seats4games.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Modbreak:We verwachten hier op GoT wel enige eigen inzet om alvast zelf het antwoord op de vraag te vinden. Zie Het algemeen beleid #verboden.

Dus niet meteen een vraag met enkel een 'wensenlijstje' erin knallen alvorens zelf het e.e.a. te hebben uitgezocht. Wat heb je zelf al allemaal gevonden? En bijvoorbeeld welke eisen/voorkeuren stel je aan het stuur, pedalen en de stoel? Met dat soort info laat je eigen onderzoek zien en kan men je ook beter en gerichter van dienst zijn. Levert dat allemaal niks op, dan kun je alsnog je vraag stellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-12-2015 11:44 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.