Hoi!
Mijn ouders hebben een grote, deftige TV aangekocht en willen daarbij een goede geluidsinstallatie. Op dit moment staat er in de living een oude radio voor muziek en die haalt het niet meer. Omdat ze gebruik maken van spotify op een ipad zijn ze op zoek naar iets met bleutooth.
Nu was mijn idee om iets te kopen dat lijkt op dit:
- Reciever met bluetooth en aux input. (radio mag, maar moet niet)
- 2 speakers groot genoeg om een living van +- 30 vierkante meter te vullen.
- (eventuele sub woofer als dat binnen de oplossing en het budget past)
Ik zou dan de reciever en speakers naast de tv zetten. Dan met de aux van de reciever de tv er aan hangen zodat ze TV kunnen kijken met goed geluid. En wanneer ze spotify willen luisteren kunnen ze de bleutooth aanzetten en op die manier de speakers gebruiken.
Budget: max 500 euro
Bijgevoegd zijn 2 fotos van de uitgangen die de TV bezit.

Nu is dit een deftige oplossing? Zoja, welk(e) apparaat(en) zouden jullie aanraden en zoniet, wat is een betere setup?
Thanks,
bitbug
Mijn ouders hebben een grote, deftige TV aangekocht en willen daarbij een goede geluidsinstallatie. Op dit moment staat er in de living een oude radio voor muziek en die haalt het niet meer. Omdat ze gebruik maken van spotify op een ipad zijn ze op zoek naar iets met bleutooth.
Nu was mijn idee om iets te kopen dat lijkt op dit:
- Reciever met bluetooth en aux input. (radio mag, maar moet niet)
- 2 speakers groot genoeg om een living van +- 30 vierkante meter te vullen.
- (eventuele sub woofer als dat binnen de oplossing en het budget past)
Ik zou dan de reciever en speakers naast de tv zetten. Dan met de aux van de reciever de tv er aan hangen zodat ze TV kunnen kijken met goed geluid. En wanneer ze spotify willen luisteren kunnen ze de bleutooth aanzetten en op die manier de speakers gebruiken.
Budget: max 500 euro
Bijgevoegd zijn 2 fotos van de uitgangen die de TV bezit.

Nu is dit een deftige oplossing? Zoja, welk(e) apparaat(en) zouden jullie aanraden en zoniet, wat is een betere setup?
Thanks,
bitbug
[ Voor 5% gewijzigd door dejona100 op 19-12-2015 15:14 ]