Uitnodigingen evenement verwijderen op Facebook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-05 20:20
Dag mensen,

Ik organiseer een evenement in maart, en heb daarvoor per ongeluk veel te veel mensen uitgenodigd. Nu vind ik op de site van Facebook wel volgende uitleg, maar deze blijkt ook al niet te kloppen:
Een organisator kan iedereen verwijderen die voor een evenement is uitgenodigd, met uitzondering van de maker van het evenement. Je verwijdert iemand als volgt:

Klik aan de rechterkant van je evenement onder Gasten op Gaan, Misschien of Uitgenodigd
Zoek naar de persoon die je wilt verwijderen en klik naast de naam van diegene op x
Mensen ontvangen geen melding dat ze zijn verwijderd. Ze ontvangen voortaan geen berichten of meldingen meer voor het evenement en het evenement wordt niet meer weergegeven in hun lijst met evenementen.
Dit klopt niet. Ik ben organisator en er staat nergens een kruisje bij de mensen die uitgenodigd zijn. Voorts bestaat 'misschien' ook al niet meer dus echt up2date is die website ook al niet.

Iemand een idee?

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-05 19:03

JJ93

Error 418

Kan je een screenshot uploaden hoe het er bij jou uit ziet? Ik kan zelf namelijk mensen op de manier die beschreven staat verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-05 20:36

Fiber

Beaches are for storming.

Kan ook een onbedoelde bijwerking zijn van een ad blokkeer of Ghostery of zo...

Probeer anders eens een andere browser of ander device.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.