Ik zoek een?
Ik wil graag een pc hebben die weer voldoet aan de huidige normen om games volgens topictitel op hoog/ultra te runnen. Daarnaast gebruik ik de pc ook nog om grafische programma's te draaien (BV: Catia)
Wat is je budget?
€600,-, maar hoe minder hoe beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek, maar ik neig om over te stappen naar intel cpu
Mijn huidige setup is onderstaand. Ik merk dat dit niet meer genoeg is om de huidige games op hoogste kwaliteit te draaien. De meest logische upgrade is de CPU en het moederbord. Ik vraag mij dan af hoe de grafische kaart mee kan, hoe denken jullie hier over. Ook vraag ik mij af of de koeling bij cpu upgrade nog voldoet.
Als CPU twijfel ik tussen de I5 4460 vs de I5 6400. Wat is jullie mening hierover?
Bij voorbaat dank voor de hulp!
Ik wil graag een pc hebben die weer voldoet aan de huidige normen om games volgens topictitel op hoog/ultra te runnen. Daarnaast gebruik ik de pc ook nog om grafische programma's te draaien (BV: Catia)
Wat is je budget?
€600,-, maar hoe minder hoe beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek, maar ik neig om over te stappen naar intel cpu
Mijn huidige setup is onderstaand. Ik merk dat dit niet meer genoeg is om de huidige games op hoogste kwaliteit te draaien. De meest logische upgrade is de CPU en het moederbord. Ik vraag mij dan af hoe de grafische kaart mee kan, hoe denken jullie hier over. Ook vraag ik mij af of de koeling bij cpu upgrade nog voldoet.
Als CPU twijfel ik tussen de I5 4460 vs de I5 6400. Wat is jullie mening hierover?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 760K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock FM2A88X Extreme4+ | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 270 royalQueen | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX316C10F/4 | € 22,36 | € 22,36 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 500GB | € 209,- | € 209,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 347,81 | |
Bij voorbaat dank voor de hulp!