Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vettejus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-02 15:13
Iemand een idee? Kan de Rf kabel minder goed vastzitten of kan een Wifi chip het minder gaan doen?
Ben op mijn Z3 compact gevallen,zodat scherm vervangen moest.Alles doet het weer prima, alleen is de Wifi veel slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-05 23:22
Ik heb dat een keer gehad met een Oneplus One. Ik heb toen het toestel opnieuw uit elkaar gehaald, en in elkaar gezet. Tijdens het assembleren heb ik alles dubbel gecheckt. Het probleem was daarmee opgelost. Ik weet niet waar het precies aan lag, maar misschien kan je dit proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ja dat kan zeker. Of hij maakt slecht contact op de aansluiting, of hij maakt (ook) contact waar dat niet hoort of de antennes liggen niet goed op hun plek. Als je dit hebt laten uitvoeren zou ik ermee terug gaan. Als je het zelf hebt gedaan, weer een tijdje prutsen helaas ;). Zorg in ieder geval dat je die contacten goed schoonmaakt en niet met vette vingers aanraak. Je vingers zijn altijd vet, ook na het schoonmaken met pure dubro .

[ Voor 24% gewijzigd door ToFast op 19-12-2015 18:09 ]

• vettejus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-02 15:13
inderdaad nog een keer door reparateur uit elkaar gehaald en vond wel een metaal deel dat licht gebogen was.
Ontvangst is nu weer beter
Bedankt voor het meedenken