Laatst hebben jullie mij al geholpen met de keuze voor een nieuwe video kaart, en dat is gelukt!
het is de pricewatch: Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 geworden!
Dus gister netjes opgehaald en geinstalleerd. so far so good.
Call of Duty BO 3 Singeplayer gaat harstikke mooi.
Maar net star wars battlefront aangeschaft, maar zodra ik ergens op play druk, valt mij gehele pc uit!
dit gebeurt bijvoorbeeld als ik de tutorial op start, hij gaat laden.
En op een gegeven moment krijg ik de optie om hem te starten, en zodra ik dat doe klapt mij pc.
Na wat kijken en nadenken (ja dat in het weekend), vermoed ik dat het mijn PSU kan zijn.
Ik heb de temp in de gaten gehouden van de GPU en CPU en die zijn beide niet in de buurt van heet gekomen.
mijn voeding: Black power LPG19. alleen deze is niet in de pricewatch te vinden! ik heb ook geen flauw idee waar hij vandaan komt.
op de voeding staat dat het max 580W levert. (3.3 en 5V samen max 235W)
ik kan vrij weinig vinden over de voeding. (ook op de voeding staat vrij weinig)
mij systeem:
Daarnaast: 1x samsung SSD. 1x HDD, 1x dvd drive en een paar case fans.
Kan iemand mij helpen om te kijken of het in der daad mijn voeding is? zou het zonde vinden om een nieuwe te moeten kopen en dan er achter komen dat het iets anders is
het is de pricewatch: Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 geworden!
Dus gister netjes opgehaald en geinstalleerd. so far so good.
Call of Duty BO 3 Singeplayer gaat harstikke mooi.
Maar net star wars battlefront aangeschaft, maar zodra ik ergens op play druk, valt mij gehele pc uit!
dit gebeurt bijvoorbeeld als ik de tutorial op start, hij gaat laden.
En op een gegeven moment krijg ik de optie om hem te starten, en zodra ik dat doe klapt mij pc.
Na wat kijken en nadenken (ja dat in het weekend), vermoed ik dat het mijn PSU kan zijn.
Ik heb de temp in de gaten gehouden van de GPU en CPU en die zijn beide niet in de buurt van heet gekomen.
mijn voeding: Black power LPG19. alleen deze is niet in de pricewatch te vinden! ik heb ook geen flauw idee waar hij vandaan komt.
op de voeding staat dat het max 580W levert. (3.3 en 5V samen max 235W)
ik kan vrij weinig vinden over de voeding. (ook op de voeding staat vrij weinig)
mij systeem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 2600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus MB P8P67 EVO | € 0,- | € 0,- |
1 | Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 | € 252,08 | € 252,08 |
1 | Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9 | € 42,95 | € 42,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 295,03 |
Daarnaast: 1x samsung SSD. 1x HDD, 1x dvd drive en een paar case fans.
Kan iemand mij helpen om te kijken of het in der daad mijn voeding is? zou het zonde vinden om een nieuwe te moeten kopen en dan er achter komen dat het iets anders is