Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022
Ik heb nu een Samsung Tab 1 waar Hayday etc op staat voor mijn vrouw. Nu heb ik gister een nieuwe tablet gekocht, een Lenovo met android 4.4.2, en nu zegt ie in de Playstore dat het apparaat niet compatible is om die versie van HayDay te downloaden.

Terwijl een oudere tablet met android en haar S5 het wel kunnen!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wat heb je zelf al gevonden?

Zoals :
http://forum.supercell.ne...b-4-running-Android-4-4-2

Hoi!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

ITG schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 08:56:
Ik heb nu een Samsung Tab 1 waar Hayday etc op staat voor mijn vrouw. Nu heb ik gister een nieuwe tablet gekocht, een Lenovo met android 4.4.2, en nu zegt ie in de Playstore dat het apparaat niet compatible is om die versie van HayDay te downloaden.

Terwijl een oudere tablet met android en haar S5 het wel kunnen!
De volgende keer hoeft je voor dit probleem geen "nieuw" topic te openen maar mag je deze vraag stellen in het centrale Android app topic of een specifiek apparaat topic.

En dan nu het antwoord, software ontwikkelaars kunnen specifiek aangeven dat een bepaalde app wel of niet mag worden geïnstalleerd op een specifiek apparaat. Dit lijkt er bij jou nu ook aan de hand te zijn. Neem dus contact op met de ontwikkelaar om dit aan te kaarten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.