Toon posts:

Help, ik wil weer terug van windows 10 naar windows 7!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk heb ik internet al afgespeurd naar oplossing, maar dat lukte allemaal niet, want:

- De harde schijf met backup van windows 7 is kwijt
- Installatie van windows 10 is al lang geleden, dus microsoft laat me niet terug gaan (op een makkelijke manier).
- M'n product key is 'dedicated', dus dan klopt het toch dat ik niet een win7.iso file kan downloaden en dan met de huidige key weer kan installeren? Op de microsoft site staat van niet (en daar wordt ook de productkey niet geaccepteerd om win7.iso file te downloaden.)

Weet iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 20:15
Als je een windows 7 Key hebt dan is het gewoon mogelijk dat je een ISO download van de correcte windows versie (bijv. windows 7 home) zonder activator en daar de key die je hebt invult om zo Windows 7 terug te krijgen.

Ik heb op mijn vorige laptop ook windows 10 geinstalleerd. Dit niet iets wat ik wilde behouden en heb vervolgens een windows 7 home premium iso gedownload, de key welke ik had in gevuld bij de activator en voila, werkende windows 7.

Proberen kan altijd en anders zijn er altijd andere wegen om een windows 7 versie te krijgen zonder dat je daar key voor hebt. *Roaster promoot hier niets, vertelt alleen dat hij fabels heeft gehoord van mythische iso's met magische krachten* :)

Succes

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

RoasteR87 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 01:33:
...mythische iso's met magische krachten...
Moet je niet willen; 90% van die iso's heeft een ingebouwde botnet client

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:05
Brahiewahiewa schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:14:
[...]

True, in mijn zoektocht ernaar heb ik eentje uit die 10% gevonden :P

Alsnog, beter niet doen ook aangezien je die oude 7 licentie gewoon kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 08:59
Download gewoon het origineel bij Microsoft:

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 00:37
Brahiewahiewa schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:14:
[...]

Magische ISO's zijn niet nodig voor Vista, Windows 7 en Windows 8.0 (niet 8.1). Je kunt gewoon een originele ISO downloaden van waar dan ook (operative words being Hash check en gratis Technet account). De registratie gaat met een OEM certificaat. Met een beetje goede zin en kwade wil is dat te vinden op het web. Niks botnet. Deze weg is met Windows 8.1 afgesloten door Microsoft.

Het irriteert me mateloos hoe slecht tweakers hierover geïnformeerd zijn. Alsof ze op leeftijd 12 met Windows XP stil zijn blijven staan. :X 8)7 |:(
Pagina: 1