Enige tijd geleden heb ik een HTPC samengesteld die ook dienst doet als gewone pc. Nu wil ik af en toe een spel spelen en wil ik weten of ik met een goede videokaart mijn systeem hier klaar voor kan maken. 2 vragen...
Heeft een toevoeging van een goede videokaart zin of gaan de andere componenten hier een bottleneck in vormen?
Welke passende stille videokaart?
om spellen te spelen om een resolutie van 1080p met niet perse de hoogste setting maar wel mid details en 4k video en hd audio formaten af te spelen
Het gaat dan om games zoals gta 5, shooters, alien Isolation etc. En als het kan upcoming games zoals die nieuwe van Tom Clancy.
Max 200 euro mag ook tweedehands
amd ivm processor of kan Nvidia ook zonder problemen
Bestaande componenten :
Kingston / 4GB DDR3 1866MHz
AMD / A10-5800K
Be-Quiet / Pure Power L8 CM 430W
Fractal Design node 605 (max 280mm videokaart)
Ssd en hd uiteraard. Goede koeling op processor en genoeg fans om alles zeer koel en stil te houden.
Asrock / FM2A85X Extreme4-M
Heeft een toevoeging van een goede videokaart zin of gaan de andere componenten hier een bottleneck in vormen?
Welke passende stille videokaart?
om spellen te spelen om een resolutie van 1080p met niet perse de hoogste setting maar wel mid details en 4k video en hd audio formaten af te spelen
Het gaat dan om games zoals gta 5, shooters, alien Isolation etc. En als het kan upcoming games zoals die nieuwe van Tom Clancy.
Max 200 euro mag ook tweedehands
amd ivm processor of kan Nvidia ook zonder problemen
Bestaande componenten :
Kingston / 4GB DDR3 1866MHz
AMD / A10-5800K
Be-Quiet / Pure Power L8 CM 430W
Fractal Design node 605 (max 280mm videokaart)
Ssd en hd uiteraard. Goede koeling op processor en genoeg fans om alles zeer koel en stil te houden.
Asrock / FM2A85X Extreme4-M
[ Voor 6% gewijzigd door cky op 18-12-2015 23:42 ]