Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x1ao
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 11:26
Ik heb al een tijdje 3 1920x1080 monitoren aangesloten op 1 Asus R9 280X. Ik heb nooit een actieve adapter gebruikt om alle drie de schermen te gebruiken en ook eyefinity werkte, zowel op Windows 8 vroeger als op Windows 10.

Wel heb ik elke keer als ik een driver update had of een update van het OS heel de tijd problemen om de 3 schermen tegelijk te kunnen gebruiken. 2 tegelijk is geen probleem, maar vanaf 3 krijg ik een error van windows die zegt: The display settings could not be saved. Try a different setting." Na een paar keer een paar monitors disablen en terug te enablen is het mij in het verleden altijd gelukt om plots wel alle drie schermen tegelijk te laten werken en éénmaal dit is gelukt gaat het altijd zonder problemen. Ik weet echter niet wat ik moet doen om het te laten werken.

Nu heb ik terug hetzelfde probleem na een driver update en krijg ik op geen enkele manier de drie schermen tegelijk werkend. Ik ben al teruggegaan naar eerdere drivers maar voorlopig zonder succes. Voor alle duidelijkheid, er is qua hardware niets veranderd en het heeft al probleemloos gewerkt in het verleden!

Heeft er iemand dit ook meegemaakt of weet iemand waar het aan kan liggen?

iRacing Profiel