quote-notificaties niet samenvoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Zojuist zag ik een stel quote-notificaties, waarbij er een aantal samengevoegd waren tot "user en user reageerden op jouw forumpost bij topic" (moet dat trouwens niet "in" topic zijn?)

Nu kan ik een van die quotes niet terug vinden - of het moet een uren vertraagde notificatie zijn geweest - en omdat de melding van die quote is samengevoegd met een ander, kan ik er niet op klikken om daar uit te komen (ik kom bij de andere quote uit).

Aangezien er geen instelling voor lijkt te zijn, kan er een instelling aangemaakt worden dat dit samenvoegen voorkomt zodat elke quote is terug te vinden? :?

edit: De betreffende quote bleek in een ander topic geplaatst te zijn, terwijl de titel van het topic waar mijn bericht uit gequote werd in de melding stond. Mijn vraag blijft echter staan, scheelt zoeken :P

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 18-12-2015 23:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wa's de waarde weten qua wanneer gequotet is? Zoiets is dubbelop net als "op jouw forum post" mooier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zodat je erop kunt reageren. Wat zou anders überhaupt de waarde van de notificaties zijn?

Ik zie ook liever dat ze niet worden gemerged, zeker niet als er gequotet wordt buiten de topic want dan is het gewoonweg onvindbaar. Komt gelukkig alleen in heel selectieve gevallen voor, dat dan weer wel (ik kom het zelf regelmatig tegen in het grote grappige plaatjes topic, waar dan vervolgens gequotet wordt in het "discussier hier over grappige plaatjes" topic. Maar een dergelijke scheiding is natuurlijk wel redelijk uitzonderlijk)

[ Voor 112% gewijzigd door .oisyn op 02-05-2016 17:31 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Won't fix ivm te weinig stemmen in de community pick van 3 januari 2017:
plan: Nieuw betaalsysteem voor abonnementen - Development-iteratie 96 & 97

Dit topic is gesloten.