Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik wil mijn PC uitsluitend gebruiken om te gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Aangezien ik er ook nog een monitor en keyboard bij ga kopen is mijn budget 1000-1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nog niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik zou mijn pv de komende 2 jaar niet willen upgraden en zou graag een gtx970 hebben en een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur in merken maar zou wel graag een Nvidia hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Ik zou graag een Kast hebben die ik makkelijk kan verhuizen
Ga je overklokken?
[i]Ik zou graag overclocken maar weet nie helemaal of ik dan extra koeling nodig heb enzo
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou het liefst alles op 1 website kopen waar alles samengesteld wordt voor mij.Dus als jullie mij een link zouden kunnen sturen van een samengestelde pc zou ik dat heel hard appreciëren.Alvast bedankt bij voorbaat
[i]Ik wil mijn PC uitsluitend gebruiken om te gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Aangezien ik er ook nog een monitor en keyboard bij ga kopen is mijn budget 1000-1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nog niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik zou mijn pv de komende 2 jaar niet willen upgraden en zou graag een gtx970 hebben en een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur in merken maar zou wel graag een Nvidia hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Ik zou graag een Kast hebben die ik makkelijk kan verhuizen
Ga je overklokken?
[i]Ik zou graag overclocken maar weet nie helemaal of ik dan extra koeling nodig heb enzo
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou het liefst alles op 1 website kopen waar alles samengesteld wordt voor mij.Dus als jullie mij een link zouden kunnen sturen van een samengestelde pc zou ik dat heel hard appreciëren.Alvast bedankt bij voorbaat