Geen beeld meer na inschakelen AMD virtual super resolution

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-08-2024
Vanmiddag testte ik de VSR (virtuele super resolution) mode in Radeon 15.12 driver in Just Cause 3. Dit ging even goed, tot ik terug wilde schakelen naar een iets lagere resolutie. Na het selecteren ging het beeld op zwart en ging de monitor in 'power saving mode'

Na herstarten had ik beeld tot het Windows 7 login scherm, vanaf dan gaat het beeld uit en de monitor in de 'power saving mode.' Via de veilige modes de drivers verwijderd en opnieuw geïnstelleerd. Direct na installeren (en herstarten) geen beeld meer. Meerdere versies getest, alle hetzelfde resultaat.

Daarnet een clean Windows 7 installatie gedaan, en drivers opnieuw geïnstalleerd, wat denk je ? beeld zwart.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Wanneer drivers uitgeschakeld kan ik ook niet in de opties komen om VSR uit te schakelen, echter driver ingeschakeld is geen beeld . . .

edit:
Opstarten met lage resolutie helpt ook niet

edit 2: Oplossing gevonden: DVI kabel zat niet goed vast in de monitor, blijkbaar zal dit invloed gehad hebben op het herkennen van de monitor/resolutie |:( |:( |:(

[ Voor 11% gewijzigd door gastje13 op 18-12-2015 20:41 ]