Toon posts:

Matrox G400 DH of Evil Kyro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Matrox G400 GH (AGP) en een Evil Kyro 64Mb (AGP). Nu draai ik een Dual boot systeem met Windows ME en Linux. XFree86 kan/wil niet overweg met die Evil Kyro, maar volgens powervr zijn er drivers voor in de maak. Windows ME gebruik ik puur voor games. Nu vraag ik mij af of het qua gameperformance en algehele performance iets uitmaakt of ik die Kyro of de G400 gebruik.Ik heb met google gezocht naar een vergelijking van de 2 kaarten maar kan niets vinden dat echt deze 2 kaarten specifiek checkt. Kan iemand mij vertellen of ik grote verschillen ga merken als ik de Kyro vervang door de G400?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Voor 'algehele' performance zal het niets uitmaken .. voor gameperformance zeker wel. De Kyro is een heel stuk sneller in 3D dan de G400.

PC Specs

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

G400 is nou niet echt een lekkere gamekaart.

Verwijderd

Antwoord op je vraag : JA dat merk je.
De beeld kwaliteit zal iets achteruit gaan in 2d en de gameperformance zal veel vooruit gaan.

Verwijderd

Voor een uitgerbreide videokaarttest...........koop je de nieuwste PCM :)

Verwijderd

Topicstarter
mwa, als de pcm een videokaartentest heeft dan is ie soon ook wel on-line te vinden. Ik vindt het gemiddelde niveau van de pcm niet echt de moeite van het lezen waard.

uiteraard is dit mijn mening en niet bedoeld om een of andere flame war te starten.

voor iedereen overigens, bedankt voor de snelle reakties. Ik ga aangezien ik weinig game de G400 zolang nog in mijn normale werkstation houden en de kyro zolang in mijn teststation. Hopelijk schiet powervr een beetje op met die driver.
Pagina: 1