Kreeg vandaag een leuke melding van de AMD software dat er een driver update beschikbaar was.
Had al een tijdje geen update gedaan van deze driver en laatste tijd kreeg ik ook wat driver crashes, dus ik dacht laat ik em updaten.
Direct spijt gekregen van deze beslissing..
Nou krijg ik namelijk de 3de monitor niet meer aan de praat.
Had dit een tijdje geleden ook maar toen is het me op een of andere manier wel gelukt om het aan de praat te krijgen.
Weet iemand zo hoe ik de 3 schermen weer tegelijk kan gebruiken?
De GPU is een "oudje" (AMD HD 7850).
OS is Windows 10, volledig up-to-date
Monitor merk/model; 3x LG IPS277L-BN
Verbindingen die ik geprobeerd heb;
2x DVI + 1x HDMI
1xDVI + 1x HDMI + 1x mini displayport (hdmi kabel met displayport converter)
2x Mini displayport (hdmi met converter) + HDMI
2x Mini displayport (hdmi met converter) + DVI
Heb net ook even een simpel filmpje gemaakt die hopelijk het probleem beter kan aantonen.
https://www.dropbox.com/s...12-18%2017.14.05.mp4?dl=0 (klik op mute als het achtergrond muziekje niets voor jou is
).
Sidenote; krijg wel gewoon 2 schermen gelijk aan met alle mogelijke combinaties (scherm 1-2 1-3 2-3 etc)
Alle suggesties zijn welkom
Had al een tijdje geen update gedaan van deze driver en laatste tijd kreeg ik ook wat driver crashes, dus ik dacht laat ik em updaten.
Direct spijt gekregen van deze beslissing..
Nou krijg ik namelijk de 3de monitor niet meer aan de praat.
Had dit een tijdje geleden ook maar toen is het me op een of andere manier wel gelukt om het aan de praat te krijgen.
Weet iemand zo hoe ik de 3 schermen weer tegelijk kan gebruiken?
De GPU is een "oudje" (AMD HD 7850).
OS is Windows 10, volledig up-to-date
Monitor merk/model; 3x LG IPS277L-BN
Verbindingen die ik geprobeerd heb;
2x DVI + 1x HDMI
1xDVI + 1x HDMI + 1x mini displayport (hdmi kabel met displayport converter)
2x Mini displayport (hdmi met converter) + HDMI
2x Mini displayport (hdmi met converter) + DVI
Heb net ook even een simpel filmpje gemaakt die hopelijk het probleem beter kan aantonen.
https://www.dropbox.com/s...12-18%2017.14.05.mp4?dl=0 (klik op mute als het achtergrond muziekje niets voor jou is
Sidenote; krijg wel gewoon 2 schermen gelijk aan met alle mogelijke combinaties (scherm 1-2 1-3 2-3 etc)
Alle suggesties zijn welkom
Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)