Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aanpassen review [wodypls] over [palmeg] n.a.v verkoop smart

Pagina: 1
Acties:

• palmeg
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 11-10 16:12
Vorige week n.a.v advertentie van Wodypls waarin hij een smartwatch te koop aanbood, gereageerd. Het horloge, waarvan ik in de veronderstelling verkeerde dat het een Samsung Galaxy Gear betrof, gekocht en direct betaald. Daarna het horloge ontvangen, waarna het niet bleek te werken. Hierover kontakt opgenomen met Wodypls, die suggereerde dat het aan kabels en laders zou liggen. Na flink jutteren bleek uiteindelijk de craddle niet goed te passen, waardoor het laden niet goed gaat. Verder bleek het apparaat een slechte kopie van een Gear te zijn. De in de advertentie beloofde functionaliteit bleek niet aanwezig. Hierover kontakt opgenomen met Wodypls die te kennen gaf niet aan een oplossing mee te willen werken.

Met betrekking tot de verkoop van dit artikel een review geschreven, waarin ook de opmerking dat Wodypls namaak artikelen verkoopt(hetgeen ook strafbaar is)

n.a.v deze review heeft Wodypls een wraakreview geschreven onder een artikel wat ik op Tweakers te koop had aangeboden namelijk een Ipad Air 128 GB. Met de verkoop hiervan heeft hij geen enkele bemoeienis gehad.

Verder vind ik het plaatsen van Wraakreviews op Tweakers opvallend makkelijk.
Een verkoper zou iets kunnen zeggen over de communicatie, maar 1 ster plaatsen bij omschrijving en aflevering kan toch onmogelijk over de koper gaan( die heeft namelijk niets omschreven en ook niet afgeleverd)

Op grond hiervan verzoek ik verwijdering of aanpassing van deze door Wodypls geplaatste review. Wijziging in de zin dat een verkoper mij niet kan betichten van een slechte omschrijving en ook niet van een slechte levering! Voorts heeft Woodypls zijn review geschreven bij een artikel waar e.e.a niet over gaat, zoals ook in zijn review te lezen is.

Toegevoegd gaat om : gallery: palmeg

[Voor 9% gewijzigd door palmeg op 18-12-2015 21:28]

• palmeg
Update: heeft inmiddels ook een beledigende opmerking op de persoon geplaatst.
Kan die verwijderd worden? Heeft niets met een vorm van review te maken.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Wodypls
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-06 13:19
Beste,

ik heb zojuist het hierboven vertelde verhaal gelezen, maar echter beschrijf je hier dingen die nooit aan onderwerp zijn gekomen. ik heb oplossingen voorgesteld en heb je uitgelegd hoe hij wel verbinding maakt met uw toestel.

Echter staat er duidelijk in de omschrijving dat hij op een van Samsung lijkt en dat het niet een is, de naam zegt het al het is een merk opzich.

Craddle werkte prima voor verzending en zat goed verpakt.

het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat een lichte watch word opgeladen met een zware Samsung Galaxy s6 snellader

U laat alles op mij neerkomen maar ik heb alle emails nog en daaruit blijkt ook dat u niet te moeite neemt om mijn handelingen uit te voeren van hoe u hem wel perfect aan de praat krijgt met u toestel.

de 1 ster voor voldoet aan beschrijving is ook niet terecht want ik heb perfect beschreven wat het kan

2 ster voor aflevering klopt ook niet, was webshop kwaliteit verpakt en verzonden. Dat het langer duurt is niet mijn probleem aangezien ik er niet voor kan zorgen dan hij zondag/maandag bezorgd word dit is iets van Postnl niet van mij

Mocht je verder nog dingen op willen noemen die niet kloppen of aan orde kwamen dan zal ik gerust de emails openbaar willen maken om alsnog mijn gelijk te krijgen.

Sharif Wody Betch! --Sharif on tweaker.nut

• palmeg
Product voldoet niet aan de omschrijving, doet namelijk nagenoeg niets van de omschreven eigenschappen. Craddle past niet en laden is nagenoeg onmogelijk.
Verder heen en weren is m.i nutteloos.
@Tweakers:
Waar het mij om gaat:
-Beledigende opmerkingen in een review plaatsen getuigt van weinig niveau.
-Lijkt me relevant om voor je review het juiste artikel te kiezen dus de door jou verkochte namaak Samsung en niet mijn verkochte iPad.

Ik heb niets afgeleverd, dus kun je daar niets over zeggen en ik heb niets omschreven dus daar kun je ook niets over zeggen.
Betaling was per direct, dus daar kun je moeilijk ontevreden over zijn.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True