Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PS3] BF4 straaljagers

Pagina: 1
Acties:

• donstaifo
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18-12-2015
Beste,

Heb gisteren battlefield 4 aangeschaft en ik was echt benieuwd na de grote maps met de straaljagers. Tot zover ben ik ze niet tegengekomen. Me vraag aan jullie luidt als volgt: In welke map of gameplay kan ik die straaljagers besturen?

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Echt grote maps zal je niet veel kunnen vinden, last-gen heeft nooit Conquest Large gekregen. Beste kans is Conquest (nog steeds redelijk groot), dat is de modus waar veelal voertuigen onderdeel van het spel zijn.

Rogue trans en Golmund hebben in ieder geval jets, lancing dam dacht ik ook (maar die is afaik DLC).

[Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2015 16:53]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• donstaifo
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18-12-2015
SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:52:
Echt grote maps zal je niet veel kunnen vinden, last-gen heeft nooit Conquest Large gekregen. Beste kans is Conquest (nog steeds redelijk groot), dat is de modus waar veelal voertuigen onderdeel van het spel zijn.

Rogue trans en Golmund hebben in ieder geval jets, lancing dam dacht ik ook (maar die is afaik DLC).
Dus alleen om een straaljager te kunnen vliegen moet je DLC's kopen?

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

donstaifo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:12:

Dus alleen om een straaljager te kunnen vliegen moet je DLC's kopen?
Nee, die zitten ook op aantal maps in de standaard game, gewoon even aantal maps bekijken bij Conquest, daar moet er wel eentje tussen zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:56

Compizfox

Bait for wenchmarks

SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:52:
Lancang Dam zit gewoon in de base game.

• Anoniem: 93248
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Mocht je echt veel zin hebben in Battlefield+straaljagers dan kun je het beste Battlefield3 Premium ergens op de kop tikken, BF3 heeft een DLC 'Armored Kill' waarin jets behoorlijk naar voren komen (vanilla maps zoals Caspian en Kharg trouwens ook wel)
Voor mijn gevoel is BF4 op de PS3 niet de beste plek om te zitten als je jets wilt spelen
Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True