Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

gigabyte gb-bxA9 probleem bios?

Pagina: 1
Acties:

• dutchbuell
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-10-2019
Hallo Allemaal,

Ik heb net een gigabyte bxa8g binnen gekregen met 500gb hd en 8gb geheugen. Heel blij aangesloten maar ik kom niet verder dan druk op een toets om door te gaan. Alleen zowel het toetsen bord en de muis doen niets.

Bij een bootable USB met windows erop begint hij wel te instaleren maar ook daar loop je tegen het probleem aan dat het toetsen bord en de muis niets doen.

Hij beschikt niet over een drive voor de drivers cd, iemand een idee? heb dat ding als kerstcadeau voor mijn schoonvader gekocht en wil hem wel snel klaar hebben

• dutchbuell
Kleine update bios is inmiddels gelukt, maar tijdens de windows installatie doen de muis en keyboard niets

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Zit de muis en het toetsenbord wel in een USB2 poort ? Dat USB3 poorten het niet doen bij de installatie kan voorkomen.

• dutchbuell
Er zitten volgens mij alleen maar usb3 poorten op

• dutchbuell
ondertussen gelukt, in de bios bij de usb poorten gekeken en usb3.0 op disabled gezet. nu werkt de muis en toetsenbord wel

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True