Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Silverscope
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14-05 16:51

Silverscope

Just grow old with grace

Topicstarter
Ik zoek een nieuwe (Philips ambilight) tv
Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een nieuwe televisie voor in de woonkamer. De ambilight feature van Philips heeft mij altijd al aangesproken en daarom zou het leuk zijn als mijn nieuwe beeldbuis deze functie heeft. Ik ben op zoek naar een televisie tussen de 40/50 inch.

Wat is je budget?
max 800-900 euro

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De televisie zal voornamelijk worden gebruikt voor het kijken van series en gamen via een PS4. in dit laatste punt zit ook direct mijn twijfel. Op diverse fora lees ik namelijk dat Philips nou niet direct bekend staat om televisies met een lage input-lag. Ook is het erg moeilijk te achterhalen wat de input-lag is van de recente ambilight tv's. Vandaar ook de vraag of er mede-tweakers zijn die ervaring hebben met recente ambilight tv's en console games. (destiny,cod, etc).

Zelf had ik de onderstaande tv bijvoorbeeld gevonden:
http://tweakers.net/price...7100-zwart/specificaties/

Alvast bedankt voor de reacties :)

[Voor 11% gewijzigd door Silverscope op 18-12-2015 16:48]

PSN: Kunstenaar

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 00:03

br00ky

Moderator Harde Waren
Consumentenelektronica Aankoopadvies lijkt me een veel geschiktere plek. Aldus een schopje die kant op.

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:45
Philips zit momenteel zo te knoeien met de software dat je beter iets anders koopt. Ze krijgen hun problemen niet opgelost.
Mijn Philips 49 PUS7909 is deze week retour gegaan.

• Silverscope
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14-05 16:51

Silverscope

Just grow old with grace

Topicstarter
Tommie12 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:02:
Philips zit momenteel zo te knoeien met de software dat je beter iets anders koopt. Ze krijgen hun problemen niet opgelost.
Mijn Philips 49 PUS7909 is deze week retour gegaan.
Ai dat had ik inderdaad ook gelezen. Misschien stel ik de aankoop dan nog maar een jaartje uit :)

Bedankt voor de reactie en succes bij de zoektocht naar een andere tv

PSN: Kunstenaar

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21-10 18:44
Volgens mij is hier op het forum een topic over het zelf maken van de ambilight feature.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True