Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-10 09:45
Mijn DFGT stuurtje trilt, normaal hoort dat ook ingame(FFB), maar het stuurtje trilt ook als er niks mee gedaan wordt. Het stuur trilt dan van links naar rechts tegen de dode hoeken aan, of vrije speling. Als ik de voedingstekker eruit haal is het logischerwijs over (duh)

Ik heb de drivers al opnieuw geïnstalleerd en zitten tweaken met de instellingen maar niks daarvan helpt.
Ook google helpt mij niet verder, ik kom telkens uit op de FFB trillingen ingame, maar niet het blijven trillen in Windows bijvoorbeeld.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ah ja, dat klinkt bekend in de oren inderdaad. Dat deed hij bij mij altijd als ik het stuurtje echt dead centered had staan. Als ik hem een klein stukje "uit het lood" draaide was het opeens voorbij..

(ik gebruikte het stuur op de playstation, niet op een pc, dus het is blijkbaar niet platform related)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Precies wat jij aangeeft is het probleem idd!

Niks aan te doen? Want ik sta op het punt om Logitech een mailtje te sturen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb de DFGT verkocht toen ik een PS4 kocht (incompatible met elkaar) dus ik weet eigenlijk niet of het oplosbaar is of niet.

Mailtje sturen naar Logitech kan nooit kwaad lijkt me?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zou het een aarde probleem kunnen zijn ? Of een probleem met de voeding voor het stuur ?

btw doet het stuur het ook als je de voeding eruit haalt maar de usb stekker erin laat ?

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
enchion schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:43:
Zou het een aarde probleem kunnen zijn ? Of een probleem met de voeding voor het stuur ?

btw doet het stuur het ook als je de voeding eruit haalt maar de usb stekker erin laat ?
Wanneer je de voeding eruit haalt, zal de ffb worden uitgeschakelt voor zover ik weet. Dus het probleem zal dan niet meer op kunnen treden.,

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
SuperSjoerd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:45:
[...]

Wanneer je de voeding eruit haalt, zal de ffb worden uitgeschakelt voor zover ik weet. Dus het probleem zal dan niet meer op kunnen treden.,
Ik dacht op de golflengte van dat er over de aarde van de usb kabel spanning kon staan vanwege een ander object dat aangesloten staat op de PC of de PC zelf omdat die dan een aardeprobleem zou hebben.

En dat op deze manier uit te sluiten.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
enchion schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:43:

Geen aarde hier op de stekkers in de woonkamer, oud appartement helaas.
Als ik de voeding eraf haal dan doet het stuurtje helemaal niks meer, ook licht het logo dan ook niet op.
Pagina: 1