De reden waarom ik dit topic start is omdat ik zit te kijken naar een nieuwe grafische kaart. Het punt is ik heb 500 watt voeding en ik weet niet wat verstandig is deze zo houden of upgraden naar 600 of meer en dan pas de MSI r9 380 kopen.
in principe zou je het hiermee makkelijk halen,
ligt eraan of je wilt gaan OverClocken, wat voor voeding het is (80+bronze, etc.) en wat de rest van je (Rand) Apparatuur is.
even iets meer informatie graag
ligt eraan of je wilt gaan OverClocken, wat voor voeding het is (80+bronze, etc.) en wat de rest van je (Rand) Apparatuur is.
even iets meer informatie graag
[ Voor 11% gewijzigd door PaRaDoX4 op 18-12-2015 15:28 ]
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Welke 500w voeding? Een hele mooie Seasonic of niet al te oude Delta, of is het een Sweex/Trust/andere troep of een oud lijk?
Een goede 500 watter kan zelfs een R9 390 aan, een slechte 500w zal mooi vuurwerk geven.
Een goede 500 watter kan zelfs een R9 390 aan, een slechte 500w zal mooi vuurwerk geven.
People as things, that’s where it starts.
Mijn apparatuur: AMD BLACK EDITION FX 6350 3.9 GHZ, 2 Fans (1 standaard bij de case) en een CoolerMaster Jet Flo 120
Corsair CX500MRobinHood schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:29:
Welke 500w voeding? Een hele mooie Seasonic of niet al te oude Delta, of is het een Sweex/Trust/andere troep of een oud lijk?
geen enkel probleem
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Hoe oud? Echt topvoedingen zijn het niet, zitten wat onderdelen met erg korte levensduur in, en die levensduur wordt nog korter als je hem redelijk stevig belast, wat met een FX-8350 wel lukt.
FX 6350*RobinHood schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:32:
Hoe oud? Echt topvoedingen zijn het niet, zitten wat onderdelen met erg korte levensduur in, en die levensduur wordt nog korter als je hem redelijk stevig belast, wat met een FX-8350 wel lukt.
De build is sinds 25 november een jaar oud.
Dacht FX-8350 te lezen, ben FX-6350's niet gewend
Dan moet het wel goed gaan, maar hou wel in het achterhoofd dat je je voeding over 2-3 jaar al moet gaan vervangen wil je hem betrouwbaar en stabiel houden.
Dan moet het wel goed gaan, maar hou wel in het achterhoofd dat je je voeding over 2-3 jaar al moet gaan vervangen wil je hem betrouwbaar en stabiel houden.
Tegen die tijd zal ik hopelijk wel een nieuwe hebbenRobinHood schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:35:
Dacht FX-8350 te lezen, ben FX-6350's niet gewend![]()
Welke kast heb je?
Maar qua hitteontwikkeling is dit weinig speciaals, zolang je maar normale airflow hebt moet het wel goed gaan, 1 intake en 1 outtake dus.
Maar qua hitteontwikkeling is dit weinig speciaals, zolang je maar normale airflow hebt moet het wel goed gaan, 1 intake en 1 outtake dus.
Heb idd 1 in en 1 out mijn kast is een VSK 4000E van antec Mid tower
Die kast is wel knap voorhistorisch lijkt het, kijk dus even naar de maximum lengte van je kaart, staat nogal raar als je kaar een centimeter te lang is
Er kan tot 12,5 Inch in de R9 380 is (268 x 138 x 40 geen idee hoeveel inch dat zou zijn).RobinHood schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:41:
Die kast is wel knap voorhistorisch lijkt het, kijk dus even naar de maximum lengte van je kaart, staat nogal raar als je kaar een centimeter te lang is
De GTX 750TI die er nu in zit is 250x120x34
Dat is zo'n 31cm, een R9 380 moet daar makkelijk in passen.
Beide bedankt voor de hulp, keuze staat vast. Hij gaat binnenkort besteld worden. Zal het zeggen als die erin zit en me mening met jullie delen!
Pagina: 1