Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AngarAndSons
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 05-09 16:16
Hallo,
Ik ben van plan on een nieuwe pc te bouwen. Als moederbord de Z170-DELUXE en als processor een i7-6700k Skylake. Verder heb ik nog een 460gtx uit mijn oude pc.

Mijn vraag is nu: kan ik bij wijze van spreken iets kijken op Kodi via een hdmi kabel op mij televisie en tegelijker tijd gamen? Dus bijv Kodi via de gtx460 en gamen via de onboard gpu of andersom.

Alvast bedankt!
Dat zou moeten lukken, maar je kunt ook je monitor en TV beide aan de GTX460 hangen.

• comitatus
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-06 19:35
TERW_DAN schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:10:
Dat zou moeten lukken, maar je kunt ook je monitor en TV beide aan de GTX460 hangen.
Het moet ook mogelijk zijn om je beeld uit te sturen met iGpu en videokaart. Vraag me niet precies0 hoe maar ik weet wel dat het kan.

• AngarAndSons
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 05-09 16:16
Het probleem is dat de gpu het niet red om én te gamen én te kijken naar Kodi

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 08:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

AngarAndSons schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:42:
Weet je zeker dat je GPU daar de bottleneck is? Die hoeft namelijk voor Kodi vrijwel niets te doen. Klinkt mij meer als CPU-bottleneck wat je zeker niet gaat verhelpen door iGPU te gebruiken - te meer omdat je daarmee ook inhakt op je geheugenbandbreedte voor de CPU (want gedeeld met iGPU).

Soittakaa Paranoid!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21-10 20:10
AngarAndSons schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:42:
Kaart zou dat prima moeten kunnen. Ik denk dat hij door het starten van Kodi in 2d clockspeeds blijft hangen. Je kan eens kijken wat je gpu clocksnelheden zijn met bijv. MSI Afterburner.

Battle.net tag

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True