Ik ben van plan deze maand een pc te bouwen. De pc zou hoofdzakelijk worden gebruikt voor het gamen en af en toe voor 3d programma's zoals solidworks. In de toekomst ga ik waarschijnlijk de pc wel overclocken en misschien nog een tweede gtx 970 er bij stoppen. Ik vind het belangrijk dat de pc stil is. Is dit een goede samenstelling of kan ik bepaalde onderdelen beter wisselen voor andere?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral mee gamen en een beetje 3den in programma's zoals solidworks.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief
ik wil dat het systeem niet meer kost dan 1300 euro -/+50 euro (ik zet de pc zelf in elkaar)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
specifiek en noem merk en model.
Heb helaas geen componenten van een ander systeem dus alles moet gekocht worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee heb ik niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik vind het heel belangrijk dat het systeem stil is. enegrieverbruik enzo maakt mij niet zo veel uit
Ga je overklokken?
Niet gelijk maar later waarschijnlijk wel. misschien in de toekomst ook upgraden naar een sli opstelling
Wat verwacht je van ons?
Is dit een goede samenstelling of kan ik bepaalde componeten beter wisselen voor andere? en zo ja, waarom?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,80 | € 248,80 |
1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 179,95 | € 179,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 359,80 | € 359,80 |
1 | WD Green WD10EZRX | € 48,- | € 48,- |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 41,- | € 41,- |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 45,95 | € 45,95 |
1 | Corsair RM750 | € 120,- | € 120,- |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 160,89 | € 160,89 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.306,34 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral mee gamen en een beetje 3den in programma's zoals solidworks.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief
ik wil dat het systeem niet meer kost dan 1300 euro -/+50 euro (ik zet de pc zelf in elkaar)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
specifiek en noem merk en model.
Heb helaas geen componenten van een ander systeem dus alles moet gekocht worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee heb ik niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik vind het heel belangrijk dat het systeem stil is. enegrieverbruik enzo maakt mij niet zo veel uit
Ga je overklokken?
Niet gelijk maar later waarschijnlijk wel. misschien in de toekomst ook upgraden naar een sli opstelling
Wat verwacht je van ons?
Is dit een goede samenstelling of kan ik bepaalde componeten beter wisselen voor andere? en zo ja, waarom?
[ Voor 107% gewijzigd door Peter1989 op 19-12-2015 14:22 ]