Toon posts:

Barcodes genereren en inlezen met Access

Pagina: 1
Acties:
  • 512 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen, ik ben op zoek naar een (gratis) manier om barcodes te genereren en in te lezen met Access voor een uitleensysteem voor computers op school.

Kortom HELPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:57:
Dag allen, ik ben op zoek naar een (gratis) manier om barcodes te genereren en in te lezen met Access voor een uitleensysteem voor computers op school.

Kortom HELPP
Lmgtfy

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:07
Wat heb je zelf al gevonden? Wat lukte hier niet bij?

Als ik google dan kom ik héél veel opties tegen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom ook veel opties tegen maar allen tegen een aardige kostprijs (voor een school).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-10 19:41

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Omdenken,

Inventaris beheer kan op meerdere manieren, wil je deze fysiek inscannen dan wil je al een bar code lezer gebruiken, Hier zijn verschillende apparaten voor die deze code's kunnen uitlezen.

De meeste simpele barcode lezers kun je ook instellen om de waarde van de barcode als een toetsenbord te printen. Wanneer het veld (standaard) geselecteerd is kun je via de barcode scannen, Deze zal dan de waarde in het tekstvak gooien. Als dit de afsluitende stap is kun je ook een enter na de invoer inprogrammeren. (zie manual van de barcode lezer, is in te programmeren door het scannen van een code.)

Het genereren zal al snel kunnen met een barcode library. Makkelijk is om te weten welke barcodes je wilt gebruiken. EAN 128 of CODE 39 kun je met een VBA scriptje generen. http://www.barcoderesource.com/accessbarcodefont.shtml

Zorg dan wel dat je barcode lezer hier ook mee over weg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?

Neem even onze Quickstart door zodat je weet wat we (voortaan ;) ) verwachten van een topicstart en dan weet je ook meteen waarom ik dit topic van een slotje heb voorzien :)

[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 18-12-2015 14:44 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.