Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 10 Mobile Review

Pagina: 1
Acties:

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Staat twee keer hetzelfde in Opbouw en interface.

"Het startscherm bestaat uit een verticale lijst van live tiles, al staan de tiles dichter op elkaar dan in Windows Phone het geval is."

Even later..

"Een andere opvallende wijziging: tegels staan dichter bij elkaar."

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Was mij ook opgevallen.
Daar komt nog bij dat er geen screenshots bij staan van het startscherm, zeker als je twee keer noemt dat dit veranderd is lijkt het me handig om dat dan ook even te laten zien. Niet dat dat via google niet snel gevonden is, maar het maakt het verhaal wel completer.
Ook een screenshot van hoe de tabs zijn veranderd lijkt me niet misstaan. Jullie zeggen: "het is een kwestie van smaak of het mooier is." Ik ging dus meteen de plaatjes bekijken om een eigen mening te vormen, maar die zit er dus niet tussen.

Steam

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Op de volgende pagina: reviews: Windows 10 Mobile: een nieuwe Windows Phone voor iedereen verwacht ik dat het bovenste plaatje klikbaar is. Dit is het echter niet.

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
Op de pagina Apps en instellingen staat over de app Personen alleen dat het Twitter-integratie heeft, terwijl als je de Facebook-app installeert en instelt je ook Facebook-integratie hebt.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank allemaal. Even ontdubbeld en screenshot toegevoegd (bevat een foto van mijn kinderen, die moest ik nog blurren en uploaden - nu dus gedaan). Plaatje op de pagina erna klikbaar gemaakt en Facebook-integratie toegevoegd :P

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Waarom staat er niets over Continuum in deze review? Ik weet dat dit niet bruikbaar is op alle WP8 toestellen en ook niet alle W10 toestellen, maar het is desalniettemin een grote toevoeging aan W10.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:48

Eagle Creek

Breathing security

Continuum is een feature die én in het OS moet zitten én in het toestel. Plus niet alle toestellen die straks Windows 10 krijgen, zullen Continuüm ondersteunen zo had ik begrepen (dit i.v.m. de benodigde hardwarepower).

En omdat de 950 op dit moment het enige toestel is met deze functie snap ik de plaatsing in deze wel :).

[ Voor 8% gewijzigd door Eagle Creek op 21-12-2015 09:08 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Pagina: 1