qnix qx2710 evolution aansluiten op een laptop

Pagina: 1
Acties:

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-01 08:32
Mijn oude pc ben ik niet meer gaan gebruiken, heb daar een laptop voor in de plaats gekregen.

Alleen wil mijn beeldscherm wel kunnen blijven gebruiken. Aangezien hier alleen een duallink dvi aansluiting op zit en niet zomaar out of the box werkt met een laptop, ben ik benieuwd of het mogelijk is.

Op internet heb ik een pagina gevonden waar iemand beweert dat het hem is gelukt.

http://blog.brianmoses.ne...-2710-to-displayport.html

Alleen kan het kabeltje nergens in een Nederlandse webshop vinden.

Weten jullie of dit gaat werken en zoja, waar kabels in nederlandse webshops te verkrijgen zijn?

Alvast bedankt

Heb zelf een een HP laptop met een quadro 2100m

[ Voor 5% gewijzigd door Ilias1991 op 18-12-2015 01:24 ]

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:39

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Het trefwoord is inderdaad dual-link.
De Pricewatch geeft volgens mij alleen converters van mini display-port naar dual link dvi, maar deze:

http://www.ebay.nl/itm/Ge...70-470-AANW-/351441667917

is volgens mij wat je zoekt.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
"...qnix qx2710 evolution aansluiten op een laptop..."

"...Heb zelf een een HP laptop met een quadro 2100m..."

Man,man,man, is het nu echt zo moeilijk om het type nummer van je laptop op te zoeken en door te geven als je een vraag hebt over aansluitingen ? |:(

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Ilias1991
Breezers schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:08:
"...qnix qx2710 evolution aansluiten op een laptop..."

"...Heb zelf een een HP laptop met een quadro 2100m..."

Man,man,man, is het nu echt zo moeilijk om het type nummer van je laptop op te zoeken en door te geven als je een vraag hebt over aansluitingen ? |:(
Excuses, het is een HP Zbook 15 G2.

En zal idd een displayport kabel naar dual link dvi worden.
thunder7 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:57:
Het trefwoord is inderdaad dual-link.
De Pricewatch geeft volgens mij alleen converters van mini display-port naar dual link dvi, maar deze:

http://www.ebay.nl/itm/Ge...70-470-AANW-/351441667917

is volgens mij wat je zoekt.
Klopt, bedankt voor je hulp. Maar nu de vraag of dat gaat werken (aangezien er wordt geadverteerd dat het niet zal werken)

[ Voor 3% gewijzigd door Ilias1991 op 18-12-2015 10:42 ]

• Ilias1991
uo

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Sta je nu echt te bumpen met de vraag of iemand garanderen of een specifieke converter van EBay gaat werken in combinatie met een specifieke laptop en een specifieke monitor ?

Converters converteren signaal en is afhankelijk van de gebruikte componenten in de converter en de interactie met de laptop en monitor.

Er is hier hoogstwaarschijnlijk NIEMAND met deze exacte opstelling die jou dit antwoord gaat geven, dus neem de gok van een paar tientjes of bel HP en vraag het ze zelf even of dit gaat werken of gooi je monitor in V&A en ruil deze met eentje die wel een displayport ondersteuning heeft ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik weet niet zeker of dit gaat lukken, je link naar de blog van een persoon die het wel is gelukt werkt niet.
De Qnix DVI-only versie is een Bypass board model; deze zou niet moeten werken op een laptop, en al helemaal niet met D-sub, HDMI en/of DP convertors. Grote kans dat er compatability issues ontstaan vanwege het specifieke bypass model.

Ik heb hier ook een Qnix QX2710 hangen, het DVI-only model, en deze werkt in ieder geval niet met een passieve DVI -> DP adapter.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Pagina: 1