Toon posts:

Uhm, hulp met eerste build.

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Eerste post op tweakers en daarmee ook 1ste build ooit. Ik ga van os x naar windows dus ik ben exited.
Ik ben vandaag naar MyCom geweest maar daar is alles uitverkocht dus ik ging aan de hand van de aanwijzingen van MyCom maar wat zoeken op coolblue.

Ik ben dus zelf op het volgende lijstje gekomen en ben op zoek naar optimalisatie.

De build is voor gamen, maar werken met linux etc als 2e systeem vind ik ook heel goed.

Budget is 1200 EURO, dat is inclusief toetsenbord en monitor/muis.

MSI B85-G43 Gaming 1 € 109,99
Cooler Master Hyper 212 Evo 1 € 34,95
WD Blue WD10EZEX 1 TB 1 € 59,99
Corsair Carbide SPEC-03 Orange LED 1 € 79,99
MSI GTX 960 GAMING 4GB GDDR5 1 € 259,00
BenQ RL2455HM 1 € 179,00
Intel Core i5 4590 1 € 219,00
Cooler Master G550M 1 € 68,95
Kingston SSDNow V300 240 GB 1 € 79,00
Corsair Vengeance 8 GB DIMM DDR3-1600 CL10 1 € 49,99
Verzendkosten gratis
Totaalbedrag € 1.139,86

(Mijn lijstje op coolblue). Mijn vragen zijn als een beginner de volgende:

Met in de build graag een:
- mechanisch toetsenbord
- 24 inch monitor

- Is dit een goede build? (lol)
- Waar voor geld?
- Betere opties?

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Zet het even allemaal in een mooi lijstje

Handleiding Pricewatch

Werkt voor iedereen een stuk makkelijker

Daarbij kan je ook zien waar je het beste kan bestellen. Coolblue is kwa onderdelen nou eenmaal niet de goedkoopste.

[ Voor 30% gewijzigd door MichaelvD op 17-12-2015 23:55 ]

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Inderdaad, kijk in de Pricewatch, er zijn legio shops die ook goede service bieden en een stuk voordeliger zijn dan Coolblue :)

Maargoed om alvast af te trappen, wellicht een idee om de GTX 960 te vervangen voor bv een R9 380, deze is sneller en voor een zachtere prijs in de pricewatch te vinden. Daarnaast ben ik persoonlijk nooit zo gecharmeerd van Kingston SSD's, voor ongeveer de zelfde prijs kun je ook een Samsung 850 EVO of een Crucial BX kopen welke vaak door mede tweakers aangeraden worden :)

Gabriël AM5

Verwijderd

Topicstarter
sapphire schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 00:00:
Inderdaad, kijk in de Pricewatch, er zijn legio shops die ook goede service bieden en een stuk voordeliger zijn dan Coolblue :)

Maargoed om alvast af te trappen, wellicht een idee om de GTX 960 te vervangen voor bv een R9 380, deze is sneller en voor een zachtere prijs in de pricewatch te vinden. Daarnaast ben ik persoonlijk nooit zo gecharmeerd van Kingston SSD's, voor ongeveer de zelfde prijs kun je ook een Samsung 850 EVO of een Crucial BX kopen welke vaak door mede tweakers aangeraden worden :)
MichaelvD2203 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:51:
Zet het even allemaal in een mooi lijstje

Handleiding Pricewatch

Werkt voor iedereen een stuk makkelijker

Daarbij kan je ook zien waar je het beste kan bestellen. Coolblue is kwa onderdelen nou eenmaal niet de goedkoopste.
Danku beiden voor deze snelle response, hier ga ik zeker naar kijken!

Verwijderd

Probeer aan de hand van Handleiding Pricewatch een systeem samen te stellen met een i5-6400/6500 cpu, B150 mobo en een R9 380X/R9 390/GTX 970 videokaart. Dan heb een sneller systeem dat langer mee zal gaan.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:26

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt. Een mooie dekkende titel zou ook niet misstaan.

We verwachten dan ook een goed leesbare lijst met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win.

Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 18-12-2015 08:09 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.