Hoi,
Ik zoek een laptop voor mijn ouders. In ieder geval moet het een 17'' zijn, met voorkeur een lichte behuizing met zwarte letters op toetsenbord voor contrast. Verder is belangrijk dat de laptop een langere levensduur heeft / even mee kan. De huidige laptop is uit 2007.
Zelf vond ik deze maar heeft als nadeel dat het zwart met witte letters is.
pricewatch: Acer Aspire E5-772-50DK
- Acer aspire E5-772-50DK
Wat ga je met je laptop doen?
Beetje surfen en mailen
Zeker niet gamen
Wat is je budget?
Max € 750,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, komt in de kast en uit de kast alleen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Gezien het feit dat hij enige tijd mee moet kunnen leken mij 6GB RAM minimaal uit te breiden in de toekomst en wellicht een SSD (heb er sinds kort ook zelf een en werkt top met bijvoorbeeld verwerken van windows updates). Er hoeft geen extreme opslag capaciteit in te zitten.
Ik zoek een laptop voor mijn ouders. In ieder geval moet het een 17'' zijn, met voorkeur een lichte behuizing met zwarte letters op toetsenbord voor contrast. Verder is belangrijk dat de laptop een langere levensduur heeft / even mee kan. De huidige laptop is uit 2007.
Zelf vond ik deze maar heeft als nadeel dat het zwart met witte letters is.
pricewatch: Acer Aspire E5-772-50DK
- Acer aspire E5-772-50DK
Wat ga je met je laptop doen?
Beetje surfen en mailen
Zeker niet gamen
Wat is je budget?
Max € 750,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, komt in de kast en uit de kast alleen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Gezien het feit dat hij enige tijd mee moet kunnen leken mij 6GB RAM minimaal uit te breiden in de toekomst en wellicht een SSD (heb er sinds kort ook zelf een en werkt top met bijvoorbeeld verwerken van windows updates). Er hoeft geen extreme opslag capaciteit in te zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door mindgem op 17-12-2015 23:03 ]