Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraagje omtrent wordpress en embedden youtube en afbeelding.

Pagina: 1
Acties:

• DonkerG
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 31-10-2016
Ik ben op zoek naar een manier waarop je op de frontpage van wordpress een afbeelding van een artikel laat zien die gerelateerd is aan het artikel.

Indien je dat artikel opent verschijnt niet het plaatje, maar de embedded youtube video.

Vermoedelijk is dat een soort van plugin, maar ik kan even niet vinden welke dat is of in welke categorie dit valt.

Ik wil geen gebruik maken van de "insert read more tag". Daarmee krijg ik dan zowel de afbeelding te zien als de embedded youtube video eronder.

Enig idee hoe dat werkt ?

• frederick130391
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 07-01-2019
Ik zou je dan eerder aanraden om met Posts te gaan werken voor elke video, hier dan een featured image aan te geven en deze op te roepen op de homepage.

Meer info over het oproepen van deze featured images vind je op de website van wordpress

https://codex.wordpress.o...erence/the_post_thumbnail

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True